Wyjście mężczyzny z osobą płci przeciwpołożnej na uroczystą imprezę (humor)

Czasem muszę się wbić w uroczysty gang (teraz zbliża się ten okres). Wtedy postępuję według wypraktykowanego schematu:

 

I/ Z ŁAZIENKI SŁYSZĘ HASŁO: - UBIERAJ SIĘ. NAJPÓŹNIEJ ZA GODZINĘ MUSIMY JUŻ WYJŚĆ!

Jeżeli ogoliłem się wczoraj (panie mają już ten czas oszczędzony), to nie reaguję, mimo coraz głośniejszych i bardziej nerwowych ponagleń, dochodzących z łazienki.

 

II/ PO UPŁYWIE 55 MINUT RUSZAM SWOJE JESTESTWO Z MIEJSCA.

Następnie:

1/Otwieram szafę.

2/Zdejmuję wieszak z zawieszonymi na nim:

a/spodniami od garnituru,

b/marynarką od garnituru,

c/koszulą do garnituru,

d/krawatem do garnituru.

3/Zdejmuję z haczyka w szafie pasek do spodni od garnituru.

4/Jeżeli jest potrzeba wyjmuję również odpowiedni podkoszulek.

5/Ubieram wszystko na siebie we właściwej kolejności (obowiązkowo wpierw podkoszulek!), wkładam pasek do spodni, zapinam.

6/Wyjmuję odpowiednie skarpetki z szuflady, wciągam je na bose stopy (obowiązkowo wcześniej muszą być bose!).

7/Wzuwam pasujące do ubrania buty, zawiązuję (obowiązkowo na sznurowadła, nie na rzepy!).

8/Patrzę na zegarek - minęło 5 minut.

9/Informuję donośnym głosem, że jestem już gotowy, możemy wychodzić.

 

III/ SIADAM I PRZEZ KOLEJNE PÓŁ GODZINY SPOKOJNIE CZEKAM NA WSPÓLNE WYJŚCIE...

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • AlaOlaUla 08.12.2019
    Mężczyzni mają jeden garnitur na dekadę, bo po tym czasie trochę się rozrastają. Więc jest im łatwiej.
    U kobiet wygląda to inaczej. Podziwiam kobiety, które szykują sobie ubranie na następny dzień do pracy. Rany!!!
    To wszystko zależy, jak się czuję. Czy dobrze, czy źle, w jakim jestem nastroju.
    Czy pada deszcz, śnieg, czy świeci słońce.

    Sukienki, spódnice, bluzki, legginsy, spodnie, dodatki, torebki, biżuteria.
    To nie jest takie proste! To cała logistyka!

    Trochę zabawne, chociaż wolałabym inną formę?
  • Zdzisław B. 08.12.2019
    Współczuję więc :) O, trochę empaty we mnie jest!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania