LBnP 1 Wyprawa na Marsa - scenariusz

Pokusiłam się na napisanie tego tekstu w formie scenariusza, co może być pewnym utrudnieniem w czytaniu, ale chciałam spróbować sił.

 

Miłego czytania :)

 

Scena 1

Pomieszczenie. Włączone światła. Biurka, stołki biurowe. Na blatach komputery, dokumenty. Na ścianie mapa Warszawy, obok zdjęcia z napisem zaginiony.

 

Całość w Zeszycie szóstym mojej książki Opowiadania z zakładką :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Pasja 05.10.2017
    Karola proszę wrzucaj. Nie jest taki długi. Szybko się czyta. Pojechałaś nie z tej ziemi. Mucha tutaj zasługuje na miano super detektywa. Horror w kosmosie. Scenariusz świetny. Pozdrawiam serdecznie 5:)
    Wrzucaj na bitwę.
  • Pasja 05.10.2017
    Masz czas do 24.00
  • Proszę się nie krygować obywatelko Karolo. Wrzucamy na bitwę ten scenariusz.
  • p4ws 05.10.2017
    trochę w stylu fanthomasa...
    przeczytałam połowę, i jestem w szoku po zarejestrowaniu brzydkich wyrazów.

    ogólnie to strasznie przeszkadzają mi te krechy
    dokończę czytać na komputerku, bo na telefonie nie mam siły.

    ale słusznie, że na konkurs. też jestem za.
    :)
  • p4ws 05.10.2017
    Masz rację
  • zaloguj się 05.10.2017
    wiem o tym;
  • wyloguj się 05.10.2017
    jesteś zrozumiały
  • fanthomas 05.10.2017
    No nie wiem czy w moim stylu, ale miło, że ktoś wspomniał. Rzeczywiście bez kresek byłoby czytelniej.
  • ale śmieszne 05.10.2017
    w Twoim stylu.
    :)
  • illibro 05.10.2017
    przełam
    --------------w śledztwie
    jak
    --------------Łysy wrzasną

    Takie coś znalazłem.

    No powiem Ci, że dobrze mi się to czytało. Mucha ;) Super to wymyśliłaś. No cóż, bardzo Ci się to udało. Dzięki za dobrą historię i czekam na film ;)
  • maga 06.10.2017
    Troche za długie są dialogi w knajpie. Ja bym je troszeczkę ukrócił. Ale to ja :) Tak długie konwersacje są dobre w literaturze. Dobrze są opisane sceny na placu zabaw i w mieszkaniu. Komisariat też ok. Napisze coś jeszcze jak mi do głowy wpadną uwagi. Jutro przeczytam scenariusz jeszcze raz i się zastanowię nad nim ponownie. Obecnie to oceniam Twoją prace na pięć.
    (Ja jednak lubię się bawić scenariuszami :) )
  • KarolaKorman 06.10.2017
    Ja dopiero teraz weszłam i jest już grubo po czasie, więc chyba już nie wypada wrzucać do zabawy, ale cieszę się z tego wsparcia i zachęcania :)
    Te kreseczki musiałam wstawić, bo z tego co wyczytałam na stronach z podpowiedziami, dialog ma być centralnie na środku, więc chciałam, by tak było, a wiem, że maszyna wstawiająca na Opowi wszystko równa do lewej jak w przypadku serduszek dla Rithy. Postanowiłam więc poświęcić czas i się do tego dostosować. I tak taki format jest inny jak w wordzie i na środku nie wyszedł, ale zamysł był :)
    Przyznaję, że jest to pracochłonne i ciężko coś dopisać, by te kreseczki później się zgrały, ale desperacja była :)
    Cieszę się, że pofatygowaliście się na przeczytanie i nawet się podobało :)
    Dziękuję Wam wszystkim bardzo :)
    Błąd zaraz poprawię, dziękuję :)
    Dialogi nie wydawały mi się za długie. Marcin duuużo miał do opowiedzenia i buzia mu się nie zamykała. Szczerze to chyba pierwsze tak długie dialogi w mojej pisaninie :)
    Serdecznie pozdrawiam :)
  • Pasja 06.10.2017
    Karola czekam na Ciebie, wrzucaj
  • KarolaKorman 06.10.2017
    Ok pasjo, wrzucam :)
  • KarolaKorman 06.10.2017
    Gotowe, dziękuję :)
  • Pasja 06.10.2017
    KarolaKorman zmień kategorię
  • Pasja 06.10.2017
    I w tytuł LBnP
  • KarolaKorman 06.10.2017
    pasja, zrobione. Dziękuję za czujność :)
  • Zapraszamy na Forum do zagłosowania na najlepsze opowiadanie zgłoszone do I LBnP
  • KarolaKorman 06.10.2017
    Oczywiście, że zagłosuję. Dziękuję za zaproszenie :)
  • Canulas 07.10.2017
    "--Łysy stwierdził, że łgał jak za nut albo nie ma z tym nic" - Tu chyba powinno być z, a nie, za.

    OK.
    Tekst wydawał się długi i trochę mnie tym odstraszył, ale chcąc zagłosować powinno się przeczytać wszystkie.
    No to przeczytałem.
    Na początku trochę utrudniają te kreski, ale potem się leci.
    Karola, bardzo mi się podobało. Czuć napięcie, czuć klimat. Niemal widziałem scenę z Running Scared. Namieszalas okrutnie tym tekstem. Piątuchna
  • KarolaKorman 07.10.2017
    Błąd poprawiony, dziękuję :)
    Tak, wiem, te kreseczki mienią się w oczach :( Pięknie dziękuję za wizytę :)
  • Pan Buczybór 07.10.2017
    " Coco od Coco Chanel, nie mylić z kurą." - nie, nie wierzę. Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, ta? Świetne.

    No, chyba mój faworyt. Bardzo fajnie rozprowadzona akcja. Rozmowy w barze są bardzo klimatyczne, a i można parę ciekawych rzeczy się dowiedzieć. Przyznam, bardzo dobra interpretacja tematu + nawiązanie do tematu Ritha czy tam Pasji (nie pamiętam już). A scenariusz też dobry, dialogi świetne. W sam raz na odcinek serialu kryminalnego. Pozdro.
  • KarolaKorman 07.10.2017
    Dziękuję, Panie B, za tyle miłych słów :)
  • Agnieszka Gu 07.10.2017
    Rewelacja. Pomysł mijanki z muchą wymiata. Bardzo ciekawy i dobrze rozpisany tekst :)
  • Agnieszka Gu, sugerujemy, abyś przeczytała wszystkie opowiadania zgłoszone do Bitwy i wybrała (przydzielając punkty zgodnie z regulaminem - znajdziesz go w opisie tego profilu) opowiadanie, które najbardziej Ci się podoba. Zapraszamy: http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-glosowanie-w935/
  • KarolaKorman 07.10.2017
    Dziękuję nieznajoma :)
  • KarolaKorman 07.10.2017
    To miało być podziękowanie do Agnieszki, oczywiście weszło, gdzie chciało, a nie tam gdzie powinno :(
  • KarolaKorman nie martw się Karolcia :)
  • Neurotyk 07.10.2017
    To ja byłem, Karolcia :)
  • KarolaKorman 07.10.2017
    Neurotyk, nie kłam, ciebie tam nie było :D
  • Neurotyk 07.10.2017
    KarolaKorman mówię jak na świętej spowiedzi :)
  • KarolaKorman 07.10.2017
    Neurusiu, nie kłam przed niedzielą, pierwszy piątek był wczoraj, a ty dziś od nowa, na nowe konto :D
  • Neurotyk 08.10.2017
    KarolaKorman, niestety,, wszystko idzie na jedno konto. Zmienienie nicku na Opowi nic nie pomoże :)
  • KarolaKorman 08.10.2017
    Neurotyku, jesteś rozgrzeszony, amen :)
  • Idalia 17.10.2017
    Dawno mnie tu nie było, ale cieszę się, że powróciłam, akurat na Opowi czytając Twoje opowiadanie.
    nooo podobało mi się:)
  • KarolaKorman 17.10.2017
    Dziękuję, Idalio :) Cieszę się, że po tak dłuuugiej nieobecności powróciłaś i trafiłaś akurat do mnie :)))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania