-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Bożena Joanna 12.02.2019
    Nieznane ma Cię w swej mocy. Nie umiesz rezygnować i jesteś strasznym kłamcą. Klimat nieco surrealistyczny, przywidzenia i problemy. Opowieść z dreszczykiem, taka jakie lubię. Pozdrowienia!
  • Anonim 12.02.2019
    Wybacz, ale nie kumam, o co chodzi z tym: "Nieznane ma Cię w swej mocy. Nie umiesz rezygnować i jesteś strasznym kłamcą."
    Ale dziękuję za pochylenie się nad tekstem, opinię i w ogóle.
    Pozdrawiam.
  • Wrotycz 12.02.2019
    Realizm rzeczywistości bohaterów w zderzeniu ze światem równoległym? Przeczcie go - telefon dziewczyny.
    Bardzo ciekawa opowieść, niewyjaśnione epizody w jaskini. Będzie ciąg dalszy?
    I jeszcze te rozważania o wartości tego, co wokół nas. Niedoceniane, dopiero szczelność od innych bodźców, pozwala cieszyć się materią, zmysłami.
    Pozdrawiam.
    Warto było uczestniczyć w wyprawie.
  • Anonim 12.02.2019
    Wrotycz, bardzo Ci dziękuję. To dla mnie najlepsza opinia, że pytasz, czy będzie dalszy ciąg. Bo wiem, że nie dość, iż tekst Cię wciągnął, to jeszcze uzyskałem zamierzony cel, czyli tajemniczość końcówki (i nie tylko końcówki) tekstu.
    Świetnie też, że doceniłeś skupienie się na szczegółach, gdy brakuje zwykłych doznań zmysłowych. Na tym tez mi cholernie zależało, bo jaskinia zawsze kojarzy mi się z takim oderwaniem.
    Pozdrawiam Cię.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania