...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Pasja 22.06.2020
    Piękne marzenia polecieć ponad wszystkim i tańczyć tam wysoko. Pewnie można w myślach odlecieć w taką podróż i pozostawić białą wstęgę na znak, że się tam było. Powrócić do przeszłości i zawrócić do przyszłości z wielkim doświadczeniem i mądrością. Proszę wstaw ten wiersz na Bitwę na rymy. Ten monogram wstęgi jak świetlisty eter wpisuje się w temat.

    Zapraszam i pozdrawiam cieplutko
  • Bożena Joanna 22.06.2020
    Dziękuję za lekturę i miły komentarz. Odgadłaś moje intencje. Serdecznie pozdrawiam!
  • Witamy kolejny sierść w Bitwie i życzymy dobrej zabawy. Jeszcze prosimy o link
    Literówka życzy dobrego dnia
  • Dekaos Dondi 23.06.2020
    Bożeno Joanno→Kolejny ciekawie napisany tekst.
    Mam skojarzenia z odpływem i przypływem fali, wspomnień i tęsknot, na ''plaży'' przeszłości i przyszłości jakby:)
    Chyba znowu dziwnie napisałem:)→Pozdrawiam:)→5
  • Bożena Joanna 24.06.2020
    Bezpośrednią inspiracją do napisania tego wiersza była powieść Lema, w której zabroniono ludziom latać. Przybysz z innej planety jednak nie poddał się zakazom, nie wypił substancji zwalczającej chęć wzniesienia się w przestworza. Ja też czasami chciałabym pofrunąć gdzieś daleko, odpocząć od kłopotów, pandemii i polityki. Dziękuję za odwiedzinki i komentarz. Serdecznie pozdrawiam!
  • MarBe 28.06.2020
    Przemierzać kosmos w ogonie komety.
    Podobnie jak zimą sankami w kuligu.
    Być ostatnim i jednocześnie pierwszym.
    Jednak najważniejszym jest by być szczęśliwym.
    Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 30.06.2020
    Masz rację, bycie "naj" nie zawsze przynosi szczęście. Pozdrowienia!
  • Rozpoczynamy głosowanie, które potrwa do 03/ piątek/godz. 23:59
    Zapraszamy Autorów i innych Opowijczyków do czytania wierszy, komentowania i zagłosowania na najlepszy wiersz.
    Plus krótkie uzasadnienie - dlaczego?
    Oto link do zagłosowania:
    https://www.opowi.pl/forum/glosowanie-literkowa-bitwa-na-rymy-bez-w478/
  • Pan Buczybór 01.07.2020
    Interesujące. Bardzo barwne metafory
  • Piotrek P. 1988 02.07.2020
    Bardzo dobrze mi się ten tekst czytało. Jest ciekawy, inspirujący i wesoły. 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 03.07.2020
    Dziękuję za wizytę i komentarz! Pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania