część 4 z 4

Kaloger Postponiusz był (...)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Hypokryta 02.05.2019
    Hmmm...




    Trochę mi wstyd... Bo wiadomo, że prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym, jak kończy, a nie jak zaczyna, a tu się nagle okazało, że ja nie dałem rady skończyć w czterech częściach jak sobie założyłem... Ciapa ze mnie.
    Już niby wszystko zmierza do szczęśliwego rozsupłania wątków... a tu niestety objętość i zmęczenie materiału sprawia, że w czterech częściach się nie udało. I nie wiem co tu zrobić z tym fantem. Bardzo się na sobie zawiodłem. Może powinienem se-puknąć seppuku, albo palnąć w głowę, czy coś. Jestem mocno zakłopotany.
  • Karawan 02.05.2019
    ...że to Wojski gra jeszcze, a to echo grało... :) Zaskoczynyś? Wszyscy byli pewni, że oto grande finale nadchodzi a tu... ;c I zapewne teraz drepczą, czekając kiedy wreszcie... To świadczy jak dobrze napisane, jak udało Ci się wciągnąć czytaczy w Twoją opowieść. Brawo ! Dziękuję i gratuluję. ;) 5!
  • Hypokryta 04.05.2019
    Coś mi grande finały nie wychodzą, taki jakiś jestem dziwnie nie teges i nie tego tam a nawet nie ten tego. Ale coś jeszcze szykuję, małą mini-bombę na koniec. Dziękuję za komentarz!
  • Wrotycz 02.05.2019
    Grawitacja kontra duch (walki).
    Lepszej informacji, że się nie udało:), być nie mogło. Tanto należy natychmiast odłożyć i wbić się w klawiaturę, coby wstyd(!) przemienić w rozkosz czytelniczego aplauzu:)
    Fajne to wszystko wokół Wyspy i samo siebie ciągnące w epopeję, nic że fantasy. Fantasy nie cierpiałam, chyba faktycznie na starość człowiek dziecinnieje. Mówię o sobie.

    Hm. Uważam, że wodzowie UE też powinni pomyśleć o podobnych igrzyskach. Tylko kto byłby protektorem, jakim tu jest Wyspa? Kto byłby w stanie ojczyźniane protektoraty zdominować? USA? UK po wystąpieniu? Watykan? Najpotężniejsze koncerny?
    Zawodnicy się znajdą, nacjonalizm będzie miał szansę powojować na współczesnej arenie. Będzie się narodowcom z UE płacić za to, aby raz w roku, mogli urealnić chcice, do drugiej, trzeciej krwi powalczyć tak naprawdę, bez pokątnych ustawek o miejsce w rankingu na najwaleczniejszy kraj.

    Świetny kawałek, ileż nacji tu pokazujesz. Te Alanki to Celtyczki? (Jak nazwać kobiety Celtów?)
    Fenicjanie... :)
    W Wyspie jest ogrom myśli, światopogląd, idea. Mam nadzieję, że na kolejną część długo nie każesz czekać.
    5!!!
  • Hypokryta 04.05.2019
    Powtarzam się, ale jakże się nie powtarzać, jak znów komentarz jest lepszy od utworu? Starałem się Wyspę wypiętrzyć jak najlepiej umiałem, choć ocean ciągle chciał ją pochłonąć... szczęście, że udało się nie zalać przy tym czytelnika nudą.
  • kalaallisut 04.05.2019
    Co za obraz :"Usługujących niewolników i niewolnice dobrano na zasadzie kontrastów. Czarne jak mahoń Nubijki, o kręconych, nasączanych olejkami włosach i obfitych, rozłożystych piersiach roznosiły wśród gości czary z fenicjańskim winem, białe jak śnieg Alanki, o włosach koloru lnu, wygolonych łonach i zadartych w górę sutkach, częstowały owocami, zaś miedzianoskórzy efebowie, o pomalowanych złotą ochrą przyrodzeniach serwowali wszelakie mięsiwa."
    I sposób na igrzyskach, kto z kim :)) obmyślanie kiedy kogo wstawić do walki, wszystko przemyślane. Ja bym z tego widziałam super film. Brawo Hypo! Czekamy na cdn
  • Hypokryta 04.05.2019
    W sumie kto z kim na igrzyskach, to mi wypadło, że miała tam być jeszcze jedna ważna rozmowa Gamli z Majarusem, na tym przyjęciu, ale cóż - teraz już po ptokach. Dziękuję kaala za jak zwykle świetny komentarz!
  • kalaallisut 04.05.2019
    Kaloger Postponiusz był w wyjątkowo dobrym nastroju. Tak dobrym, że nie tylko wesoło żartował z Pulchrarosą, ale ...
  • Boguluba 04.05.2019
    VII nie kradnij - tak w imieniu Hypokryty napiszę, bo one pewnie by to inaczej i dosadniej ujął. Zresztą znasz go (między nami kobietami: zbój z niego!). Bóg z Tobą!
  • kalaallisut 04.05.2019
    Boguluba Chyba z Hiponiusza uszyła pompa... Martwię się o jego zdrowie.
  • kalaallisut 04.05.2019
    A z Bogubibuły Bóg i wiara... Co to będzie
  • Boguluba 04.05.2019
    kalaallisut Niepotrzebnie się o zdrowie tego zwyrodnialca martwisz, z tego co słyszałam, mają się już wkrótce nim zająć holistycznie, zresztą ponoć coś tam pisał o tym w tym nie-podsumowaniu eksperymentu, które utknęło w oczekiwalni. A moja wiara jest nadal twarda i nieugięta, więc o nią martwić się nie musisz. Ale za troskę z całego serca dziękuję skarbeńko. Niech dobry Pan Bóg przyświeca Twoim krokom.
  • kalaallisut 04.05.2019
    Boguluba cymbał brzmiący
  • kalaallisut 04.05.2019
    Holistyczne to tylko homeopaci...
  • Boguluba 04.05.2019
    kalaallisut Wszak homeopatia to królowa nauk! Cząsteczki, stykając się z cząsteczkami innych substancji, przybierają charakterystyczne ułożenie lub drganie, stan ten jest zachowywany i przenoszony na następne cząstki wody pomimo wielokrotnego i ogromnego rozcieńczania, jak i oddzielenia substancji zmieniających układ cząsteczek wody. Wszyscy to wiedzą. Z Bogiem!
  • kalaallisut 04.05.2019
    Boguluba hahaha z Wodą ... Za wielką wodą... A odrzuconą miłość siostra powinna nie na misjach czy pomaganiu ale na pisaniu skupić całą tą energię tak spożytkować się i ewangelizować
  • yanko wojownik 04.05.2019
    Boguluba, Wiedza klasztorna? Homeopatie na placebo oparli i kit wciskali.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania