Wyspa skarbów

Kiedy piraci stanęli na brzegu wyspy jednocześnie i wręcz natychmiast poczuli to samo. Nie mieli jednej, czytelnej, wyraźnej mapy, z której mogliby odczytać gdzie zakopane są skarby. Wiedzieli jednak, że właśnie tu- na tej wyspie ukryte są największe bogactwa tego świata. Każdy z nich oddałby wszystko za maźnięty niedbale czarnym tuszem znak X odsłanjający chociaż część wyspy, w której mają szukać. Piraci przekopali cały ląd- lasy, plaże, szukali nawet pod wodą tak głęboko jak człowiek mógłby sięgnąć. Każdy z nich miał inny plan, każdy z nich myślał, że wie gdzie skryte jest złoto. Po wielu latach męki, wyczerpujących poszukiwań, poświęceń i prób przescignięcia siebie nawzajem piraci padli wycieńczeni i pomarli. Trafili tam, gdzie miał być przyobiecany skarb- do ziemi, nie wiedząc, że ominęli wiele miejsc, w których były ukryte wielkie bogactwa. Skarb był skryty tam, gdzie żaden z piratów nie próbował szukać- był głęboko w nich samych.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Aisak 15.08.2019
    To są prawdy oczywiste i dotyczące nie tylko piratów.
  • puszczyk 15.08.2019
    Powiastka - moralitet dla dzieci w ramach nauk przedkomunijnych.
    Język i styl identyczny z tym, co napisałem powyżej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania