X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Jolly Roger 08.04.2016
    W jakiś niewytłumaczalny sposób jest to najciekawsza i najbardziej intrygująca postać. Pzdr
  • Ritha 01.03.2017
    Aż mnie w kostce mrowi jak czytam o tej nodze, grrr ... :) No i tu jest ten moment, że aż piszczy, żeby w końcu spotkała kogoś żywego :)
  • Adam T 02.03.2017
    U Sheery, jak zwykle, spokojnie, z namysłem, mozołem, ale uparcie i do przodu, konsekwencja ponad wszystko. Do tego ta drewniana noga, zazwyczaj atrybut męski, kapitański. Ciekawe, co dalej? Na szczęście mam to w zasięgu, tylko kliknąć :)) Czytanie z opóźnieniem ma swoje plusy. Pięć :)
  • Canulas 19.02.2018
    teraz bardziej interesowało ją co było w środku.

    W kadłubie była wypiłowana dziura wielkości drzwi. W środku nie znalazła niczego, co mogłoby świadczyć o tym, że wnętrze (poza oczywiście kształtem) było kiedyś chlubą portugalskiej floty. Albo, że w ogóle, było kiedyś statkiem. W środku bowiem nie było niczego, co przedstawiałoby jakąkolwiek wartość. - chyba ze 6x bylo.
    A zaraz niżej kolejne trzy. Za dużo.

    Za nim, zdawało się, wyspa się kończyła. - może: był koniec wyspy albo co? Coś, co wywali jedno się.

    Refleksja po tej części jest taka, że przykładasz dużą wagę do końcowych zdań. Coś na wzór serialu, żeby zostawić odbiorcę w niepewności.
  • Agnieszka Gu 01.05.2018
    Fajna ta Sheera ;) Najbardziej przypadła mi do gustu ;))
    "Cóż, miała drewnianą nogę, ale była bardzo zmotywowana, żeby dostać się na główny pokład." — bardzo zmotywowana hehe niezłe ;))

    Trochę powtórzeń, braku spacji po pauzach, wkradło się do tej części np:
    "I, choć nie miała ze sobą lunety, miała pewność, że to, co widzi na jej brzegu, to wyciągnięty na brzeg okręt." — brzegu, brzeg...

    Mimo to, część super :))
  • Okropny 01.05.2018
    Cieszę się, że nadal Ci się podoba :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania