X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Nazareth 10.05.2016
    Co?! Nie!
  • Ritha 03.03.2017
    Dylematy Oxleya przeczą wszelkim oklepanym porzekadłom, że to niby od przybytku... i tak dalej, bo jednak namiar również bywa problematyczny, jak widać. I złoto, i jaskinia pełna drogocennych kamieni itepe, więc, żeby nie było tak fajnie, to jeb, żuraw w łeb. ;) Urwane w dramatycznym momencie, więc cieszę się, że czytam z opóźnieniem i nie muszę czekać na dalszy ciąg :)
  • Adam T 04.03.2017
    Man nowy komplement :)) Gdyby był to serial emitowany raz w tygodniu w jakiejs telewizji, której nazwy nie wymienię, bo żadna z tych telewizji nigdy mi za to centa nawet nie zapłaci, biłby rekordy popularności oraz strącał w przepaść zapomnienia inne, wielce topowe seriale. Nie znam, co prawda ramówek wszystkich "serialowych" telewizji, ale o piratach seriali sobie nie przypominam, a już o piratach w takim humorystyczno, groteskowym lecz nie do końca klimacie, to już w ogóle :)) Polskie telewizje miałyby to w dupie, więc zostaje Ci tylko anglo, względnie niemieckojęzyczna komercja :) Czego Ci życzę :))
  • Adam T 04.03.2017
    Twój tekst jednak, przełożony na obraz, starciłby wiele tych wszystkich opisowych, skojarzeniowych, słownych smaczków, od których człowiek mimowolnie szczerzy się w seredecznym uśmiechu. Tega "kolorytu" film nigdy nie zastąpi :))
  • Canulas 12.03.2018
    Piraci (musiałem)
  • Canulas 12.03.2018
    Słowa, których jest nadmiar: które, których / był - był

    Zajebisty opis skalujący wartość Perodytu. Urzekł mnie. Naprawdę sztosiwo.

    Opis "samobójstwa" osoby, co to by wygadała skąd perodyt wyskoczył też niczego sobie.


    " Oxley trochę się martwił - nie wiedział, czy dobrym wyjściem jest zezwalać inżynierom na błąkanie się samopas po wyspie, ale z drugiej strony kazał im poruszać się czwórkami, po dwóch inżynierów i dwóch tragarzy/mechaników, więc raczej czterech nikt nie ruszy... Jeśli oczywiście nie będą się kłócić tak głośno, że obudzą jakiegoś endemicznego potwora, zamieszkującego wyspę." - kurwa, boskie. Dobra część.

    Dobra część. Dobra końcówka.
    Znajac Ciebie, to i może go ten żuraw zabić.
  • Okropny 12.03.2018
    Dzięki za uznanie tam, gdzie trzeba. I krytykę, zbiorczo, za tę i kilka ostatnich części.
  • Canulas 12.03.2018
    Nooo, Ci się przyznam, że se tak na szybko wskoczyłem dalej, tylko na chwilę, żeby zobaczyć czy on tym dźwigiem dostanie, ale potem sie upomnialem, zrugałem i wycofałem. Cierpliwość jest cnotą, a ja mam mało cnot. Nie byde się z resztek obierał.
  • Okropny 12.03.2018
    Canulas nie. do. wiary.
  • Canulas 12.03.2018
    Okropny - małejś Ty wiary, to i jej niedomiar nie dziwuje. Tylko ciiii.
  • Okropny 12.03.2018
    Canulas żadnejm wiary
  • Agnieszka Gu 10.07.2018
    Na Oxleya? Przewrócił sie na Oxleya? No jak mogłeś ;)) Ok obaczymy co dalej,.,,

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania