X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Dominika 10.05.2016
    http://bloog-admin.pl/adm_lista_wpisow.html#pid:354624905
  • Okropny 10.05.2016
    Co to kurwa jest?
  • Nuncjusz 10.05.2016
    spam
  • Okropny 10.05.2016
    Nuncjusz nieudolny
  • Ritha 03.03.2017
    Tytuł rozdziału maluje w wyobraźni wizję trzepoczących na wietrze brwi Tussenvoegsela, który biegnie :)
    Skład "procesji", jak się tak z boku przyjrzeć, iście kabaretowy. Nie sposób się nie uśmiechnąć. :)
    Ale tu już przeszłaś samą siebie - "facet wyglądający jak chodząca książka z depresją" XDDD
  • Adam T 04.03.2017
    Mnie to też rozmontowało :)) Do tego to skrzypnięcie i gruchnięcie wiadome, i wrzaski "Oxley". Ubaw po pachy :))
  • Canulas 13.03.2018
    Dobre opisy.
    Dziadek w swoim czasie mordujący innych.
    Marynarze nie umiejący określić płci.
    I ten wielki cham.
    Dobre opisy. Jest git.
    Nie mam się absolutnie do czego tu przyjebać.
  • Agnieszka Gu 10.07.2018
    Fajna część :)
    "kilkudziesięciu marynarzy o niepewnym podejściu do słowa "płeć"," - nieźle to ująłeś, zamiast standardowych sformułowań, opisy nie wprost. Cenię to :)
    "więc kilkakrotnie musiał chrząknąć, żeby ten lub ów (lub owa) zlazł z palmy lub przestał udawać kopulującego kraba." - istny cyrk ;))
    "Na całe szczęście nie było żadnych niespodzianek po drodze. No, może nie licząc tej jednej, jedynej sytuacji, gdy kilkadziesiąt metrów od obozu jakiś półgłówek pozdrowił go po niemiecku."- a tu już padłam ;D ;))))
    Ale jazda na końcu :D :D

    PS. To że w niektórych częściach nic nie kopiuje, nie oznacza, że nie miałabym co. Po prostu nie che mi sie, lub całośc jest tak zaje..sta że nie wiem co bym miała tu przenieść ;))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania