X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Magda1906 14.04.2016
    Piątka
  • Nazareth 19.04.2016
    Wreszcie przeczytałem wszystkie części które napisałaś i tak się zastanawiam... Gdzie reszta? Co dalej? Piszesz swietnie, wartka fabuła, charakterni bohaterowie i rewelacyjny styl. Pisz szybciej dziewczyno ;)
  • Adam T 02.03.2017
    Ech, przeszkodzić Krabowi w kaligrafii, i to wtaki sposób. Swoją drogą, ma teraz chłop zagwozdkę, bo plany miał jakże ambitne, a tu... psikus, załoga się samozredukowała. No, ale grunt, że śmietanka przeżyła :)) Piątka :))
  • Ritha 03.03.2017
    "Dosikał resztę już chaotycznie. " xD
    Krabschnittz, będąc myślami gdzieś indziej, przyjął bezpieczną strategię utrzymywania swojego zdrowia psychicznego we względnie dobrej formie i trzeba przyznać, że jest to jakiś sposób, nawet umiejętność (!), bo nie każdy potrafi się tak "odciąć". Co nie zmienia faktu, że tą jego niesforną gromadkę, ciężko jest utrzymać zdyscyplinowaną, a nawet żywą. Piątak! :)
  • Canulas 01.03.2018
    "Nie czuł bólu, nie czuł strachu, nie czuł niczego." - przykład dobrze zzbudowanej powtarzalnosci. Lubię.

    "w dżungli wszystko go może zeżreć, a dostać strzał w plecy w biegu też mu się nie uśmiechało. " - sporo "nie uśmiechało", to: mogło. Mogło zeżreć.

    "Po wyjeździe do Ameryki, by zdobyć jaką taką pozycję w świecie handlu zagranicznego," - jako taką.

    "Nie wiedział, kto i kogo zabija. Nie chciał. Czekał." - Krótkie zdania. Lubię.

    Ok. Żadnych błędów. Częśc napisana fajnie. Wywód myślowy - zacny. Nawet się wciągnąłem w takie myśli, że to dobry motyw wydawać złoto do końca życia w tawernie. Nawet się kapkę rozmarzyłem.
  • Agnieszka Gu 21.06.2018
    Świetne! ;)
    PS. Czy Nazareth napisał :" Pisz szybciej dziewczyno ;)" ?
    To Ty jesteś dziewczęciem? ;)
    Pozdr
  • Okropny 21.06.2018
    To dluga historia, która wymagałaby wyjaśnień pełnych dlugich słów w stylu autokreacja vs dysocjacja osobowości, więc mogę skrócić i powiedzieć, że poniekąd, owszem.
  • Canulas 21.06.2018
    Okropny, taaa, poniekąd. Baba jak chuj.
  • Agnieszka Gu 21.06.2018
    kuźwa, żeście mi odpowiedzieli, "jasno i klarownie" jak cholera ... ;)) Czyli men ok,
    PS> bo chwilami, w opisach mojej ulubionej piratki, tak ci dobrze szło, jakbyś sam babą "była" ;))
  • Okropny 21.06.2018
    Agnieszka Gu słuchaj Canulasa, przy nim moja męska strona truchleje

    Agu, bez zerojedynkowości - Nożyczki to i dziewczyna i ja jednocześnie.
  • Agnieszka Gu 21.06.2018
    Rozdwojenie? Ooo to w podobnie (choć na nieco innej płaszczyźnie) jak u jednego z Twoich bohaterów :p ;))
  • Okropny 21.06.2018
    Agnieszka Gu za dużo by trzeba objaśniać, yo

    Podobnie, tak

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania