X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Nazareth 20.04.2016
    Chyba najlepsza cześć jak narazie ;) dużo się działo.
  • Adam T 03.03.2017
    Palmy, to dopiero jest fetysz :))) Do tego jodłowanie - kapitalnie absurdalnla scena, Peevey w stresie, niezwykle rzeczowy w wymowie Wilkinson, ploteczki ze świata dla kochających inaczej ... Czego chcieć więcej? Tylko kolejnej, jeszcze lepszej części :) P i ę ć
  • Ritha 03.03.2017
    W zasadzie inna dziewczyna by się ucieszyła, że trafiła w takie właśnie towarzystwo, gdzie jest względnie bezpieczna, ale jak widać Sheera ma inne priorytety, a na pewno rozbuchane potrzeby, no ale przynajmniej sobie pogadała :> A taki Peevey byłby idealny na tym bezrybiu, tymczasem ciągle niesprzyjające warunki, jak nie pustelnia, to ruch jak na dworu. Jodłowanie - genialne. :)
    Szlachcianki drzemiące grzeczniutko jak chomiki w klatce xD
    "Jak można było tyle palm nasadzić?" xD
  • Canulas 03.03.2018
    "Sheera miała dziesięć lat...Ojca nigdy nie poznała," - odstęp po wielokropku

    "-Cholera jasna! - zerwał się na równe nogi. " - Zerwał.

    Tyle z wyciągniętych, plus kwestia powtórzeń, ale to se już obadasz przy korekcie.

    Ok, sprawa spoza tej części jest tego typu, że: Dalej mam zamiar czytać i się udzielać, acz akcentuję, że niniejszym roszczę sobie prawo do bezpretensjonalnego i nagłego zniknięcia mieszczącego się w nawiasie (od jednego dnia, do zawsze) Nie, żeby coś było przesądzone, ale wolę przyakcentować, niż miałaby być amba w angielskim stylu.
    Tyle, chłopcze. Część jak część. Z momentami, ale bez wow, wow.
  • Okropny 03.03.2018
    Ok. Twoje prawo, synu szklarza. Twoje prawo.
  • Agnieszka Gu 21.06.2018
    Kuźwa, ale klimacik zajebisty :)))
    ""albo oglądała sufit ładowni, leżąc pod spoconym bosmanem albo włochatym kapitanem." — hehe wzruszyłam się ;)))
    Sheena jest boska! ;)
    No tak żeś to chłopie nakreślił, że na jednym oddechu czytam (pomiędzy pacjentami of cors ;) Ok czas się przyłożyć do pracy :) znikam, ale wrócem...
  • Okropny 21.06.2018
    Pomiędzy pacjentami!

    Dzięki za czytelnictwo, komentatorstwo i wizytacje! <3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania