X

X

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Okropny 07.05.2016
    Najwyraźniej nie ma błędów, których ktoś nie mógłby przeżyć, (jak elenawest i Życie Marii,) więc czyta pewnie kilka osób i trzyma dupę, bo jedyne co, to masz notorycznie myślniki zamiast tych dużych (chuj wie, jak się nazywają, ale ja też tak mam, bo piszę w Wordpadzie zamiast w Wordzie, a tam nie ma takich znaków, tj. może i są, ale nie robią się automagicznie) i od czasu do czasu zjesz jakiś ogonek, więc tekst jest napisany poprawnie.
    I dlatego nie ma komentarzy. Ale bez obaw, Nożyczki, czekamy na grand finale. (Przynajmniej ja i Nazaret.)
  • Nazareth 10.05.2016
    Zgadza się panie Okropny! Dywizy to słowo którego szukasz. Chciałem zaznaczyć, że faktycznie jest to godverdamme skandal, ze ludzie tutaj dostają orgazmu, apopleksji, miesiączki i ataków podgry, ( a wszystko to naraz) za każdym razem gdy pojawi się tekst bezmadziejny. Walą wtedy tuzinami drzeć koty i spuszczać się jeden przez drugiego jakie to fuj, psie i ble i co się dzieje z tym naszym opowi... Ale dobrych autorów takich jak ty Nożyczki czytają dwie w porywach do trzech osób. Gańba, mór i degrengolada! Proszę cię jednak nie zniechęcają się, we mnie i w Okropnym masz wiernych czytelników i fanów! Rzekłem co było trzeba, a teraz zmykam do następnej części, godverdamme!
  • Ritha 03.03.2017
    "...strzelił mu błyskawicznego "plaskacza", który wydał dźwięk jakby dwie olbrzymie płaszczki zderzyły się podwoziami podczas epickiego wyskoku nad powierzchnię wody. Wilkinson w mig otrzeźwiał..." hihihi
    No i ten posłaniec, nie ma to jak obowiązkowy i odpowiedzialny pracownik! Od początku mówiłam, że armata to najlepszy pomysł :)
    Tussenvoegsel i jego humanitaryzm wobec jeńców, mógł jej chociaż ulżyć, tyle ma chłopów na stanie, to nieee. xD
  • Nożyczki 03.03.2017
    Chociaż jedna, która rozumie problemy kobiet! ;)
  • Ritha 03.03.2017
    Nożyczki ona cierpi już przez tyle rozdziałów, że żal za serce ściska ;D
  • Adam T 04.03.2017
    To pewnie przez tę nogę, faceci się obawiają drzazg, czy coś :)) Z drugiej strony mamy do czynienia z ludźmi cywilizowanymi, którzym huciom swym (a może chuciom, muszę sprawdzić) dają upust widocznie tylko w sypialnianej alkowie, i tylko pod błogosławieństwem bożym. Krótko mówiąc, rozpasanym bezbożnikom mówimy nie! I zgadzam się w stu procentach z tym, co napisał Nazareth.
  • Adam T 04.03.2017
    Sprawdziłem, ma być chuciom, i zakradł się wielbłąd, miało być którzy, a nie którzym.
  • Canulas 10.03.2018
    Hmm, było kilka błedó, ale tylko tej natury, co mówisz, żeby nie tykać, bo i korekta, to... i nie tykam. Poza tym, część jak część. Ani mnie specjalnie urzekła, ani się nie mam co przyjebać.
    Sherrę lubię, to już wiesz.
    Więcej mądrości chwilowo nie mam.
  • Agnieszka Gu 10.07.2018
    Witam,
    Kuźwa, ty to masz te zdania: jak np to: "Teraz jednym szybkim ruchem podniósł brodę Wilkinsona i strzelił mu błyskawicznego "plaskacza", który wydał dźwięk jakby dwie olbrzymie płaszczki zderzyły się podwoziami podczas epickiego wyskoku nad powierzchnię wody. "... - zajeb...te :))))))
    Tradycyjnie zachwyconam ;)
    Pozdrowionka

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania