X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Nazareth 18.05.2016
    Wiele się spodziewałem po ym spotkaniu, ale Szkocki Obyczaj?! Nawiasem mówiąc sztuczka była mi znana pod nazwą Francuski Obyczaj, dobrze tylko, że Baltazar był z tyłu i Fergus nie miał możliwości spróbować wykonać Greckiego Obyczaju. Biedna Sheera mając jedną nogę była by kompletnie bezbronna!
  • Nożyczki 18.05.2016
    Miło mi, że mam wiernego czytelnika! ;)
  • Okropny 19.05.2016
    Nożyczki ja też czytam!
  • Nazareth 19.05.2016
    Nożyczki myślę że powinnaś mieć więcej takich wiernych czytelników. Obawiam się jednak że na tym portalu nie wystarczy dobrze pisać by ludzie czytali twoje teksty. Trzeba się jeszcze udzielać społecznie, gadać, reklamować a najlepiej robić zadymę. Z tego to są czytelnicy jak z niczego, pewnie to powód dla, którego mnie czyta tyle osób, bo jestem zadymiarz... :P
  • Nożyczki 19.05.2016
    Nazareth chciałabym mieć czas i na pisanie i udzielanie się, i czytanie innych (twój Książę i Kowal był bardzo ciekawy), więc reklamę sobie zrobię na koniec "Wysp" a przed następną serią ;) może się uda ;)
  • Nożyczki 19.05.2016
    Okropny cieszę się ;)
  • O-Ren Ishii 19.05.2016
    Nożyczki, ja też czytam. Po cichu, ale no.
  • Nożyczki 19.05.2016
    O-Ren Ishii ja ciebie też, ale marny ze mnie komentator(komentatorka?) poezji... A szkoda.
  • O-Ren Ishii 19.05.2016
    Nożyczki Nie wierzę :D
  • Nożyczki 19.05.2016
    O-Ren Ishii podpuszczasz mnie? ;)
  • O-Ren Ishii 19.05.2016
    Nożyczki, może. ^^
  • Ritha 04.03.2017
    Teraz, kiedy Sheera dorwała sobie już chłoptasia i "akurat nie zdążył uciec" - od razu znajdują się inni chętni i to z grubej rury, padre Fergus. Ale takim spotkaniom zazwyczaj towarzyszą mieszane emocje, więc jak znalazł :D Relacja porozumiewawcza Fergus - Wilkinson na 5, spotkanie po latach na drugie 5 i Szkocki Obyczaj na trzecie 5! Łap 15 Nożyczki ;)
  • Adam T 05.03.2017
    No, z Fergusem lekko chyba nie będzie, ale żeby tak z marszu Szkocki Obyczaj ?!! A do tego retoryczne pytanie, po co Wilkinson pchał się na plażę, gdzie pieprzą się inni ludzie. Idę dalej :))
  • Canulas 18.03.2018
    "Bardzo cicho zaszedł ją od przodu, i akurat w momencie, gdy otworzyła oczy, zadyndał jej przyrodzeniem kilka centymetrów przed nosem i zapytał, najbardziej niewinnym głosem, na jaki było go stać:" - nie no, kurwa. Grubo. Naprawdę grubo ;)

    "Facecik, który przed chilą rżnął dziewczynę, " chwilą

    "A Fergus, wyprostowany i stojący naprzeciw jej, spojrzał w jej oczy i nagle wszystko do niego dotarło. Podniósł spodnie, które miał spuszczone, zapiął pas, po czym odwrócił się, jakby chciał uciec i zrobił coś, czego żadne z nich się nie spodziewało.
    Dał sobie w twarz i padł z impetem na piach." - komedia no. Na serial jak znalazł.

    No cóż... cieżkie to trochę. Się można pogubić. Pojebane zdrowo.
    Bidna Sheera.
    Się zastanawiam, po co ją wcześniej wiązali, jak mogli jej po prostu nogę wykręcić?
  • Okropny 18.03.2018
    Obstawiam, że po to, żeby nie spierdoliła na pozostałych kończynach. Albo z przyzwyczajenia, bo jeńców/więźniów się wiąże?

    Pogubić?
  • Agnieszka Gu 22.07.2018
    Fergus jest niezły ;)
  • Nożyczki 22.07.2018
    oj, nie chcę psuć niespodziewajki... ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania