X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Ritha 03.03.2017
    Tak kluczowej postaci jak Oxley przecież nie mogło się nic stać, bo wszystko by się rozpizdrzyło, rozleciało, rozkradło i w końcu wyzabijało, niczym załoga Krabschnittza i cały misterny plan psu w dupę. Nom, a tak w końcu wszyscy razem, jak "jedna wielka grecka rodzina", a raczej międzynarodowa, a właściwie wielokulturowa. :)
  • Adam T 05.03.2017
    Byłem już blisko. Nie musiał pan rzucać tym słupem - jak tu się nie zaśmiać :)) Cały czas mam przed oczami tę całą bandę półnagich, pomalowanych, obmacujących się bezwstydnie facetów w towarzystwie jakże szaczownych dam :) Cudne :))
  • Canulas 15.03.2018
    No i jeszcze tu trafiłem, licząc lubieżnie na kontynuację poprzedniego odcinka.
    OK. Nie ma.
    Ludek nie zginął.
    Pana, jaka akcja. - 2 części naraz.

    (aaa, błędów niet)
  • Okropny 15.03.2018
    Juz rozumiem. Doceniam.
  • Agnieszka Gu 22.07.2018
    Hej :) Super :) Uśmiałam się okrutnie ;))
    Ok, lecim dalej, muszę się spieszyć,... Tilia Fuentes czeka ;))
  • Nożyczki 22.07.2018
    Hej ;-)
    Mogę solennie przysiąc, że od samej ilości nazw astronomicznych w TF będą majtki mokre :-)
  • Agnieszka Gu 22.07.2018
    Nożyczki No, domyślam się ;)) Can mi już zaanonsował :)) ale Oxlej też jest boski - lubię piracką wuluzowaną dobrze opisaną atmosferę ;)) ....
  • Nożyczki 22.07.2018
    Agnieszka Gu poczekajmy, aż dojdziesz do drugiej części i zacznie się impreza ;-)
  • Agnieszka Gu 22.07.2018
    Nożyczki to jeszcze się nie zaczęła? ;))) a ja już się swietnie bawię ;))
  • Nożyczki 22.07.2018
    Agnieszka Gu balety, droga Agnieszko, się dopiero zaczną :)

    Cieszę się ogromnie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania