X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Okropny 21.05.2016
    Co?!
  • Ritha 04.03.2017
    Chyba pierwsza sytuacja, w której Sheera się nie cieszy, że wielki facet ją przygwoździł. Świetna scena chaotycznej obrony, łącznie z Peeveyem, który chciał uciec, ale "wyrżnął głową w ścianę" xD
    "Na szczęście ochrona Mary Ann weszła do środka, obezwładniła Fergusa i obiła mu mordę bezceremonialnie, technicznie i boleśnie." xD
    "Zagrzmiało chrząknięcie. " - Tussenvoegsel - chodząca-burza rulez :) W opowieści Oxleya najbardziej martwi potencjalne zniszczenie spokojnego życia Baltazarowi i jego plemieniu, bo reszta i tak wcześniej czy później miała przesrane, a to, że wszyscy zwalili się tam na kupę i teraz będą problemy, jest jak bezczelna ingerencja w naturę, czy cuś.
  • Adam T 06.03.2017
    Oxley miał się pod Yorkiem ciężko, ale dobrze :)) Taki mały wyłapany smakołyczek.Strach się też bać co jest na Wyspie Kokosowej? Poniedziałek fajnie mi się zaczął z Twoją piracką epopeją :))
  • Canulas 24.03.2018
    "-Czekaj, czekaj. - Przerwała Oxleyowi siostra. - Według tego, co właśnie powiedziałeś, mamy już miliardy w złocie, i jest jakieś jeszcze dalej? Przepraszam, że przerwałam." - też bym dopytał.

    Scena walki - ładnie opisany chaos. Szkoda, że taki wynik.
    Co do błędów - już wspominałeś, że mam nie wyciągać tego, tego i tamtego, że... Chyba jak napiszesz hói w ten sposób, to wyjmę.
  • Okropny 24.03.2018
    Dzięki, man. Znowu mi się śniło, że gadaliśmy przez telefon.
  • Canulas 25.03.2018
    Okropny - hmmm. Ciekawe.
  • Agnieszka Gu 24.07.2018
    Scena walki widzianej pod różnymi kątami - fajnie ci wyszła ;)
  • Agnieszka Gu 24.07.2018
    Scena walki widzianej pod różnymi kątami - fajnie ci wyszła ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania