X

X

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Ritha 04.03.2017
    Ja myślę, że akurat to, że Charles i Newland nieustannie się kłócą, to akurat na plus - nikt nie musi kontrolować ich działań, bo sami non stop się kontrolują i robota idzie, opozycja zawsze przydatna. No intrygujesz tymi człapiącymi postaciami...
  • Adam T 06.03.2017
    Krzywo człapiące postacie, wzięte za gńrników? Swoją drogą, biorąc pod uwagę preferencje części "mieszkańców" wyspy, w burdeliku powinni być również chętni panowie, wtedy może udałoby się utrzymać wszystkich bardziej, że się tak wyrażę, w kupie :))
  • Canulas 26.03.2018
    "Niebieska Królowa" była najszybciej demontowanym wrakiem, jak tylko można sobie było wyobrazić." - jaki.

    " Charles i Newland usiłują pogodzić interesy swoich grup w kwestii dostępu rzeczonych grup do dziewczynek." - Może: Charles i Newland usiłują pogodzić interesy swoich grup w kwestii dostępu do dziewczynek.

    " Jeżeli Oxley potrzebował do czegoś tych wszystkich lachociągów, to nie jemu to oceniać." - Może:
    Jeżeli Oxley potrzebował do czegoś tych wszystkich lachociągów, nie jemu to było oceniać.

    Noo, coś się dzieje. Coś idzie. Planet Terror taki trochę.
  • Okropny 26.03.2018
    Super, dzięki za to, człowieniu. Takie... O, to, to. Fęx
  • Canulas 26.03.2018
    Okropny, aha. Ok
  • Agnieszka Gu 16.08.2018
    "Miał swoją metaforyczną działkę, " — metaforyczna działka ;)) tylko ty mogłeś wpaść na coś podobnego :D ;))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania