X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Nazareth 01.03.2017
    Kurczaczek, Nie spodziewałem się że historia pójdzie w tą stronę ale kupuje to. Podoba mi się i jak narazie jestem do tego przekonany :)
  • Freya 01.03.2017
    Jak tak dalej pójdzie, to niebawem fabuła przeniesie się na pokład jakiegoś galaktycznego pirackiego krążownika, a może już jest tylko o tym jeszcze nikt nie wie...
    Według przyjętych prawideł w liniach dialogowych po pauzie, półpauzie - powinna być spacja. Pozdro. ;)
  • Nożyczki 01.03.2017
    Kolega, widzę, z tych uprzedzających fakty ;)
  • Freya 01.03.2017
    Kiedyś już brałaś, z powodzeniem, udział w LBnR; namawiam do ponownego wzięcia udziału w tej zabawie i teges. :)
  • Okropny 01.03.2017
    Freya ty weź nie rozpraszaj Nożyczek! (Niech pisze co chce)
  • Ritha 04.03.2017
    Ciekawe czy Lady Warfare bałaby się Tussenvoegsela, czy jednak na odwrót :) To tak na marginesie, bo najważniejsze jest w jakim kierunku pociągnęłaś całą tą historię, i powiem Ci, że grubo (!) Podoba mi się fest i nie będę tu dziamolić, bo reszta rozdziałów się sama nie przeczyta. :D 5!
  • Adam T 06.03.2017
    Lady Warfare, kolejne wymowne nazwisko i kolejna mocna postać. Robi się sci-fi, a była stara, dobra "piracka epopeja", ale dziś najlepiej sprzedają się miksy gatunkowe, bo w ścisłych gatunkach było już wszystko. Twoje opowiadanie, to bez wątpienia pierwsza trójka na tym portalu.
  • Canulas 29.03.2018
    "Samo posiadanie perydotu było legalne na tej samej zasadzie jak legalne było posiadanie wahadłowców kosmicznych. Nie dla wszystkich. W tej chwili Lady Warfare patrzyła na ekrany za Kwiatuszkiem i mrużyła oczy." - ładne, choc dalej po tym całym zwrocie akcji cieżko mi sięotrząsnąć.

    "-Ile czasu potrwa wrzucenie tam ekipy awaryjnej? - spytała.
    -Uzbrojonej czy historycznej? " - i to ładne.

    "- Ewakuujcie ich, zanim ktoś ich zauważy. - powiedziała." - ich x2 kaniaste.

    "Jak najdalej stąd. Odradzam odstrzał przez drony, zbyt wiele klasterów masowych, no i problem drzewolasu." - ładne i to.

    No i tyle. Dziś bez propozycji. Mało spałem, no i własny tekst mi dopierdolił.
    Dziś jest tak, jak jest.
  • Okropny 29.03.2018
    Dobre i to, człowieku, man
  • Canulas 29.03.2018
    To jest prawdziwy duch sportu. Brawo młodzieńcze.
  • Okropny 29.03.2018
    Canulas uczę się od najlepszych, staruszku
  • Canulas 29.03.2018
    Terriblu, męski odpowiedniku Elory Danan. Wiecznie żył nie będę. Czerp jako ze studni, póki jeszcze oddech okrasza się parą na dachowej szybie.
  • Okropny 29.03.2018
    Canulas a, myślałeś że może od Ciebie...

    No, ten...
  • Canulas 29.03.2018
    Okropny, hehe. Pasuje do Ciebie ten avatar. Nie "Okropny" ino ta kuleczka podła.
  • Okropny 29.03.2018
    Canulas awatar kulisty - jak ja, man
  • Agnieszka Gu 16.08.2018
    "...gdyż jej działania przyczyniały się do wzrostu. Ogólnego wzrostu. Wzrostu wszelkiego wszystkiego. " — wzrost wszystkiego ;))) dobre dobre ;))
    "Samo posiadanie perydotu było legalne na tej samej zasadzie jak legalne było posiadanie wahadłowców kosmicznych." — ale żeś porównanie uczynił ;))
    "Lady Warfare roztaczała aurę władczości połączoną z nutą oleju do skóry, który kojarzył się pułkownikowi z magazynem broni; i jakimiś perfumami, których kropla zapewne kosztowała więcej niż jego roczny żołd z dodatkami." — ale sugestywny opis, widzę (i czuję) ją normalnie ;)
    ok, sporo nowości, trza się oswoić...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania