X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Nazareth 02.03.2017
    No ale co tam było? Nie ładnie przerywać w takim miejscu.
  • Ritha 04.03.2017
    Bojowa wersja drewnianej nogi xD
    Sheera zawsze była, jest i pewnie będzie biedna i pechowa. Może i się nie boi wielkich chłopów, spoconych bossmanów, napalonych marynarzy i innych, ale piwnic i potworów się jednak boi. Mam nadzieję, że nic jej nie zje...
  • Adam T 06.03.2017
    Niechcący ominąłem tę część, a szkoda, bo jest bardzo klimatyczna, jak zwykle Sheera rozmyśla, odczuwa, analizuje, ma to swój niezaprzeczalny urok. Poza tym, zastanawia mnie, kto tak sobie z nią jurnie poczyna każdej nocy, czy na pewno jest tam tylko Fergus/Wilkinson? Może jest to ktoś z, że się tak wyrażę, teraźniejszości :)) Cały czas świetnie.
  • Canulas 30.03.2018
    "Swoje ciuchy piratki trzymała zamknięte w skrzyni, razem z bojową wersją drewnianej nogi."

    "Ostatnio gdzieś znikał i nie było go całe dnie - a przecież byli na wyspie, skąd nie było ucieczki. Nie było nawet łodzi" - było pogania było

    Ok - najbardziej dwoista część. Od strony nagromadzonych powtórzeń - najsłabsza.
    Ale za to końcówka... kurde... Oba kopytka ma. Jest idealna.
    No więc, ten... dwoiście.
  • Okropny 30.03.2018
    Super, że jednak wpadłeś. Już traciłem nadzieję.
  • Canulas 30.03.2018
    Raz był moment (no może nie cały, ale pół-moment, gdzie miałem już kasować wszystkie swoje hity i ponieść ku słońcu swój drewniany krzyż, ale że dałem hasło, że będe codziennie, nie było to wykonalne) Taki moment, co pisałem, że mogę zniknąć. Więc wiesz, to troche jak "Piła". Na wzwaniu można stracić łapę, ale i można się podleczyć.
  • Okropny 30.03.2018
    Jak ty romantycznie pierdolisz bez sensu, mam ochotę ci wysłać bat-truskawę, ale się powstrzymam. Dobrze, żeś zajrzał. Czekam, aż mi napiszesz te ogólne wnioski pod ostatnią częścią, ścianę tekstu na kajet 64kratka pierdolniesz.
    Srsly
  • Agnieszka Gu 16.08.2018
    "razem z bojową wersją drewnianej nogi." — bojowa wersja ;)))
    łoł, już ty wiesz, gdzie najlepiej przerwać opowieść :)))
    Ok na dziś pauza :))
    ale wrócę... ciekawa, co z Sheeną... ;))
  • Agnieszka Gu 16.08.2018
    "razem z bojową wersją drewnianej nogi." — bojowa wersja ;)))
    łoł, już ty wiesz, gdzie najlepiej przerwać opowieść :)))
    Ok na dziś pauza :))
    ale wrócę... ciekawa, co z Sheeną... ;))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania