==

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (65)

  • betti 04.12.2018
    Przede wszystkim tytuł ''sweter wspomnień'' - dopełniaczówka i bardzo źle wygląda już w tytule - odstrasza. Powtarza się też niżej, jak i łzy deszczu, kamienna ziemia. Popraw, bo wiersz na to zasługuje.
  • betti 04.12.2018
    Już same ''wzory na swetrze'' zrobiłyby dobrą robotę, wspomnienia w środku, ubrane w metaforę - miodzio. Moim zdaniem
  • Betti zmieniłam, chociaż nie jestem pewna, czy jesteś teraz poważna w komentarzu. Te dopełniaczówki troszkę mną się bawią ;) Jeszcze nie panuję nad nimi :)
  • betti 04.12.2018
    w złotym jęczmieniu pajączek snuje wzory

    w makach schroni się przed łzami

    deszczu - bez deszczu, bo łzy to deszcz
  • Betti nie wiem jeszcze co mam zrobić, zawsze są dwa wyjścia, łzy i deszcz dopełniaczówka to deszcz a ja myślałam inaczej O
  • Elorence 04.12.2018
    A mi się te "łzy deszczu" bardzo podobają. I nie uważam, że deszcz jest tym samym co łzy.
  • Dekaos Dondi 04.12.2018
    Ojoj FG→ Ale znowu ładnym naturalnym tekstem stronę ozdobiłaś. A ostatni wers to; ho ho ho, nawet.
    P.S.→Jam zerknął na pasek u góry, bo zaiste obecny tytuł, do twej duszy na wskroś mi nie pasował. Jak napis na metce. To ino mój: subiektywek.Tamten to prawie jak ''Tam gdzie rosną poziomki'' gdyby cofnąć się hen, na kinowej kliszy.
    Zaiste poprawiaj, jeno kiedy Jesteś o tym doszczętnie przekonana.
  • DD jesteś w porze gość i chyba szczerze prawisz, więc pewnie powrócę bo też wolę tamten pasek bo jest pierwszą myślą mojego wełniaka, dziękować tylko, że wszyscy będą zadowoleni
  • Dekaos Dondi 04.12.2018
    Jam zapomniał*****
  • Elorence 04.12.2018
    Bardzo piękny wiersz!
    Przyciągnął mnie tu tytuł, bo on już sam w sobie jest piękny. Motyw swetra też piękny. Od początku do końca jest pięknie.
    Tak, powtórzenia i powtórzenia :D
    Pozdrawiam :)
  • Elołapko dziękuję za komentarz, taki ładny komentarz i cieszę się, że mogę sprawić komuś przyjemność i dać nieco radości. Pozdrówki :)
  • kalaallisut 04.12.2018
    K. Jeżeli to Ty, to nie wiem jak to zrobiłaś, przeformatowałaś się totalnie. Też pięknie tu.
  • kalaallisut podpowiedź: Nie przereformowałam się :)
  • kalaallisut 04.12.2018
    TrzeciaNadRanem? Tylko te dwie osoby obstawiałam.
  • kalaallisut 04.12.2018
    Albo refluks. Do trzech razy sztuka:)
  • kalaallisut Jak dla mnie stanowczo za wcześnie :)
  • kalaallisut nie graj na wyścigach ;)
  • Canulas 04.12.2018
    A ja już nikogo nie obstawiam. Skoro zachowujesz się jak normalny juzer/ka, dodajesz dobre teksty i nie wariujesz, to w dupce mam tożsamość.

    "tamtego przedlecia płakałam z nim
    na kamiennej ziemi" - bardzo wme gusta.
  • betti 04.12.2018
    Ja bym Rithę tutaj widziała... jakoś to jej wrażliwość czuję w tej poezji. I upór. Mówię jak dziecku, wyrzuć dopełniaczówki, bo psują... nie, nie wyrzuci, bo ktoś, kto o poezji nie ma zielonego pojęcia napisał, że są ładne... nie są, szpecą.
  • Canulas 04.12.2018
    Nie, Betti. To nie Ritha.
  • betti 04.12.2018
    Skąd wiesz?
  • Canulas 04.12.2018
    betti, nie wiem kto to, ale wiem, że nie Ritha. Miałem swoje dwa typy, z jednym przodującym, ale od kilku dni, czyli od momentu, w którym uznałem, że konto nie jest tylko i wyłacznie dla beki i spamu, a przedstawia wymierną wartość w publikacjach jak i komentarzach, tajemniczość uzerki/uzera, lata mi kalafiorem.
  • betti na wszystko przyjdzie czas, przyjdzie czas...
  • Ritha 04.12.2018
    Nie ja betti, serio.
  • Ritha 04.12.2018
    bettinka... (?)
  • Canulas 04.12.2018
    Ale ciekawe jest to jak ludzie pragną roztłumaczenia, spychając dokonania juzera/juzerki na dalszy plan. Ja za bettinką (zresztą z wzajemnością) nie przepadam, ale nawet jeśli, to nie zmieniłoby tego, że pisze (jeśli Francis to ona) bardzo ładnie. Liczy się tekst, a nie, kto pisał. Może się w ogóle nie ujawniać. Nie jest dla mnie już szkodliwym botem, a w poczatkowej fazie powstania tego konta, tak myślałem.
  • Ritha 04.12.2018
    Canulas nie no pewno, ale wisz... ja czytywałam kryminały. Lubię wiedzieć kto co :D
  • Enchanteuse 04.12.2018
    Ritha, Can, ja też jestem ciekawa.
    Najlepsze jest to, że wpadła w idealnym czasie i wszyscy zaczęli myśleć że to ja xD.
    A na litość Boską, nie jestem w stanie pisać tylu tekstów naraz :)
  • Zaciekawiony 05.12.2018
    Canulas
    Mnie tu kiedyś podejrzewano o bycie alter-ego Soliastel, choć bywam tu chyba dłużej od niej
  • Enchanteuse a może to tylko zbieg okoliczności i tylko tyle
  • Zaciekawiony podejrzliwość i tylko podejrzliwość
  • betti 04.12.2018
    To też nie Ref, bo on wie, że nie kłamię i poprawiłby zgodnie z sugestią. Szu prędzej by się piołunu napiła niż normalnie ze mną rozmawiała, Pasja nie ma poczucia humoru, O'ren coś tam ładnie potrafiła napisać, ale nie zawsze jej się chciało, wolała iść na łatwiznę, Nmp jeszcze bardziej schowałaby treść pod metaforą, Ench... ona by też tak potrafiła i ma poczucie humoru...
  • Pasja 04.12.2018
    Betti nawet nie mieści ci się w głowie jakie ja mam poczucie humoru. Więc nie pisz już nic więcej o mnie, bo to są tylko twoje puste domysły.
    Zdziwiłabyś się bardzo.
  • Dziewczyny zakopcie topór, co?
  • betti 04.12.2018
    pasja ja chcę się zdziwić, pokaż!
  • Pasja 04.12.2018
    betti Ale co ja mam ci pokazać?
  • betti 04.12.2018
    No, to Twoje poczucie humoru, które aż w głowie mi się nie mieści...
  • Pasja 04.12.2018
    Ale ja nie mam ochoty coś ci udowadniać, bo nie muszę. Tylko napisałaś naprawdę o mnie i dlatego wyprowadziłam Cię z błędu.
  • betti 04.12.2018
    pasja ja nie chciałam, żebyś mi udowadniała... myślałam, że się pośmiejesz i to chciałam zobaczyć, ale jak zawsze liczyłam na zbyt wiele...
  • Pasja 04.12.2018
    betti Ale z czego tu się śmiać? Bo nie widzę nic do śmiechu.
  • betti 04.12.2018
    pasja no właśnie... ponurak nigdy niczego nie widzi, dajmy sobie spokój i pozostańmy przy swoich zdaniach, bo tracę humor. Pa
  • Pasja 04.12.2018
    betti to nie wywołuj mnie i będzie spokój. Nic o mnie nie wiesz i niech tak zostanie.
  • betti 04.12.2018
    pasja wiem jedno, poczucia humoru to nie masz...
  • oj betti czasem wydaje nam się, że wiemy wszystko ale to tylko złudzenie, czy to takie ważne kto? wszak wszyscy jesteśmy anonimowi zgadnij zgadula fajna zabawa
  • Enchanteuse 05.12.2018
    Francis - Gorzalka może...
    A może jesteś kilkoma osobami naraz xD
  • Enchanteuse zgaduj dalej tylko po co tak zaprzątać sobie umysł z rana. w tym lustrze to niestety ja...
  • Enchanteuse i jeszcze jedno zawsze gdzieś w nas mieszka Stefan
  • kalaallisut 05.12.2018
    Francis - Gorzalka dla jednych zabawa, ciekawość, dla drugich podejrzliwość wynika z niemiłych doświadczeń internetowych gdzie czasami ktoś tworzy kolejne konta dla zabawy czy wyśmiania czy sprawdzenia czegoś czasami hejtowania i wykorzystania informacji o kimś dla jakiś celów niezbyt fajnych.
  • betti 04.12.2018
    Dla mnie może te wiersze pisać nawet caryca Katarzyna, nie umniejsza to radości, że zaczyna coś drgać z tą poezją. DD rozpieszcza mnie rymem, Zaciekawiony - zaciekawia nowym spojrzeniem, dziewczyny i Can - rozczulają prozą poetycką, jakby Maurycy dokończył jeszcze Piekarnię, to mogłabym umrzeć już dziś, z uśmiechem na ustach...
  • Canulas 04.12.2018
    Dziewczyny i Can ;) Się poczułem ciekawie :)
    A Zaciekawiony, fakt. Rozkurwił srogo.
  • betti 04.12.2018
    W takim towarzystwie każdy by się poczuł... kiedy pomyślę ilu facetów Ci zazdrości... szczęściarz!
  • Canulas 04.12.2018
    Nooo baaa :)
  • betti pragniesz pochwał za wkład w rozwój opowi? ;)
  • Canulas 04.12.2018
    Francis - Gorzalka, na pewno jakiś wkład ma
  • betti 04.12.2018
    Francis - Gorzalka nie, to po śmierci.
  • Canulas 04.12.2018
    betti, że ha-ha, do trumny?
  • betti 04.12.2018
    Canulas a Ty chciałbyś na poważnie odchodzić?
  • Canulas 04.12.2018
    betti, w sensie?
  • Canulas 04.12.2018
    A, zara, nie tutaj. Jak chcesz mi pozadawać pytania, nie śmiećmy już tu. Znów paragon w komentarzach, a merytoryki mało. jestem na pitololo, jakby co.
  • Pasja 04.12.2018
    WItam FG
    Cudne te twoje sploty wzorów i takie subtelne. Tchnienie wspomnień w sweter jest dobrym zamysłem i takim osobistym, ciepłym choć i bolesnym zabiegiem.
    Podoba mi się i lubię takie pisanie.
    Miłego wieczoru
  • Dziękuję pięknie i cieszę się za wizytę, piszesz Pasjo piękne komentarze :) Miłego i sweterkowo cieplutkiego.
  • Pan Buczybór 04.12.2018
    Tu też - wysokiej jakości wiersz o właściwościach oszałamiających :)
  • o Panie Bucz dłuższy komentarz i to oszołomienie jak mocna kawa z rana, przyjdzie czas na rozmowy
  • Bardzo piękny i klimatyczny utwór.
  • Dziękuję pięknie Maurycy za złapanie klimatu. O

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania