Wzrok

Moje oczy podziwiały ten świat. Widziałem niedoskonały obraz piękna.

Nienawidziłem zwykłego drzewa. Zamazana była nawet prawda.

Słowa zaginały przestrzeń przede mną. Za mną nie było nawet wspomnień.

 

Nawet szklane oczy nie potrafiły przywrócić wzroku. Byłem ślepcem, który dostrzegał tylko ciemność.

Pogrążałem się w niej wraz z kolejnym dnie. Tkwiłem na dnie przepaści.

Tartarem była dla mnie dziura w drodze. Nic nie było prawdą.

 

Moje oczy otrzymały nową pomoc. Schowałem pod powiekami parę cudów.

Otworzyłem powoli swoje martwe ślepia. Ujrzałem doskonałość niedoskonałości.

Wszystko zaczęło się zmieniać wraz z kolejnym mrugnięciem. Świat przywitał promieniami słońca.

 

Uciekłem z swojego Tartaru. Jestem w drodze do swojej mekki.

Powoli kreuję setki wspomnień. Idealny wzrok dostrzega pozytywy świata.

Zwykły śnieg tchnie w martwe serce ostatnie życie. Krok, który wykonałem stojąc w ciemności.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Slugalegionu 15.01.2016
    Tytuł zmień, Numi ma już taką nazwę opka. :)
  • D4wid 15.01.2016
    Nie żeby coś, ale raczej nie ma on praw autorskich do tej nazwy. Nikt nie mówi, że na tej stronie nazwy nie będą się powtarzać. Nazwa się nie liczy, ale autor, więc gdy ktoś będzie chciał wyszukać jego opowiadania to po prostu wejdzie na jego profil i po sprawie.
  • Slugalegionu 15.01.2016
    No niby tak, ale jednak. XD No nic, ja spadam, bo i tak nic mi do tego. :P
  • Karo 17.01.2016
    D4wid Zgadzam się z tobą w 100%. Tekst bardzo fajny ;) przybijam 5 i spadam :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania