************

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Allfree 12.06.2017
    Znowu z mojej strony Woow, bardzo odważne i miejscami prawdziwe...

    "Rodem z tytułu pisma dla Jehowych-" nie, dla, tylko, od Świadków Jehowy( poprawna nazwa związku wyznaniowego w Polsce) Z kolei imię Boże w formie JEHOWA lub JAHWE, to imię własne Boga w Biblii. W wielu przekładach występuje taka lub inna forma tego imienia.
    "Przebudźcie się"
  • riggs 12.06.2017
    " Ponieważ ja Jahwe jestem Bogiem jedynym" - wiem
  • riggs 12.06.2017
    Nie jestem rasistą, nie mam nic przeciwko innym wyznaniom, ponieważ ich nie znam i nie mam prawa się wypowiadać...
  • KarolaKorman 12.06.2017
    Równo pojechałeś i wyrzuciłeś z siebie, to dobrze, może Ci ulżyło :)
    Czasem dobrze wyrzucić z siebie to, co nas gryzie, by poczuć się lepiej :)
  • riggs 12.06.2017
    nie muszę poczuć się lepiej, bo generalnie mam to w dupie, ale jest to niejako manifest do zaślepionych, zapracowanych i tych co tracą własne "ja"
  • tribia 12.06.2017
    Ja lubię pracę w smarze, metalu i się w tym spełniam. Za jazdę autem nawet się nie zabieram - tak mogłoby postąpić 80% kobiet. Zagarnąłeś nas do jednego wora - Twój wór na baby, czyli na france, tu się zgadzam. Nie jestem też romantyczna, nie lubię i nie oczekuję kwiatów i daję sobie wycisk, bo zawsze myślę, że jest lepiej, niż jest, a uśmiech jest niemal nieodłącznym składnikiem mojej twarzy, jak i motywacją dla siebie i innych.
  • tribia 12.06.2017
    Mam mocny uścisk i jestem silna.
  • riggs 12.06.2017
    Pokazuję tylko zmiany pokoleniowe i ich konsekwencje. Zapraszam do wspólnego remontu fiata 125 i Nysy, które są w moim posiadaniu.
    Ja też nie mam powodu budzić się z dołem. Ale ogólne przekonanie, że "baby" jeżdżą gorzej jest przekłamaniem i dyskryminacją w biały dzień. Świadczą o tym statystyki. Wal na prawko i za fajerę
  • tribia 12.06.2017
    W takim razie są to statystyki, które sama codziennie sporządzam. I nie przeparkowuję płci, bo jestem z tego wora płci, co to parkowaniem zaprząta głowę innym, po tym, jak zajęła sobą kilka miejsc... Jakby liczyła na to, że takie postępowanie stanie się parkowaniem na zaś. Boję się parkować. Nie umiem, a trzeba codziennie. I jako pełna naiwności kobieta wierzy w spełnienie tej nadziei. I jazda. Jak nie pod prąd, to z prądem, kiedy przychodzi jej wymusić pierwszeństwo. Poza tym, skoro jest kobietą, musi mieć zmienne nastroje. Ma wahania, czy to ona ma pierwszeństwo, czy ten tam. I dla pewności, oczywiście nieuzasadnionej, dżentelmeńsko stoi, by przepuścić pana. Chyba zaczyna tak swoje udowadnianie, że kobiety też mogą robić to, co mężczyźni.
    I nie, nie piszę tu o sobie, gdyż ja nie prowadzę, bo nie widzę ani siebie za kierownicą, ani drogi za szybą :).
  • riggs 12.06.2017
    dzięki tym przemyśleniom wkurwiacie, ale też nie jeździcie "na pałę" . Parkuj tyłem, rano lepiej wyjechać
  • tribia 12.06.2017
    Wkurwiamy? :)
    Jeździć na pałę - no, to rano lepiej tyłem wyjechać :P.
  • riggs 12.06.2017
    Lepiej przodem jak Ci jakiś baran - dostawca, albo śmieciarka stanie na pół ulicy ;)
  • Pasja 12.06.2017
    Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia. Wszyscy robimy to samo, a wkurwiamy się też tak samo wszyscy. Śmieciarka jest w robocie. Przyjeżdża po śmieci i musi gdzieś zaparkować, dostawca przywiózł pieczywo, żebyś miał na śniadanie co zjeść. Dlatego trzeba zmienić cały system. Ktoś powie,, że śmieci wywozić w nocy...Ale będą cię budzić i też będzie źle. Pozdrawiam
  • Feta 12.06.2017
    "Dlaczego nie powiesz - "Chuju sam pracuj za tyle" ?????" Ahaha. Kolega kuzyna kiedyś opluł swojego szefa, bo mu roboty dołożył i nie pozwolił iść do domu. Hehe, potem nas błagał na kolanach, żebyśmy się za nim wstawili na komendzie.

    Nie no. Tekst zajebisty, bo opisuje to co widzę co dzień. Ja tam na pieniądze nie narzekam. Nie jestem bogaty, nie mieszkam w willi, a ubrania kupuję sobie raz na kilka miesięcy i wszystko odkładam na konto, żeby w wakacje gdzieś pojechać, a jak starczy to może polecieć. Każdy chciałby być bogaty, no ale cóż.
  • riggs 12.06.2017
    I to jest smutne, że musisz zbierać cały rok. Ja też haha
  • Ewcia 13.06.2017
    Ja niestety mam tylko własną dwójkę, nie mam domu, mieszkam u teścia w kwaterunku i ogólnie mówiąc wszystko mnie wkurwia ostatnio.Dam 5
  • riggs 13.06.2017
    Aż się prosi żeby Bóg zagrzmiał, ale nie grzmi. Przeżyłem mieszkanie u rodziców na 38m2, u teściów, na wynajętych, gdzie opłaty powiększały mi debet... Będzie gorzej zanim będzie lepiej. Głowa do góry

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania