.

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (42)

  • Niemampojecia96 18.10.2017
    Bardzo mi się podobało.

    Chciałam kliknąć 5 i wtedy zauważyłam dwa grosze na podłodze. Chciałam je kopanac pod kotarę, żeby nie było widać, przestałam patrzeć na ekran i przez przypadek kliknelam cztery. Jakkolwiek nie mają dla mnie te oceny znaczenia, tak sygnalizuje, iż to wynika jedynie z mojej pomyłki.

    "Ubiorę się w maskę nieprzeniknionego wyrazu twarzy i taki obłęd w oczach, który nie zaślepia, a jedynie dodaje ostrości spojrzeniu." - ❤

    Koniec zaskakujący, wszystko poprowadzone umiejętnie, ślicznym językiem.

    Bardzo mi sie podoba jak piszesz :).
    Wybacz to przypadkowe cztery.
  • Blanka 18.10.2017
    Niemampojecia, wybaczam 4 a nawet i 3, nadmieniam dodatkowo, że specjalnie pamiętliwa nie jestem, pomimo żem baba;) dzięki, cieszę się, że Ci się podobało:)
  • Canulas 18.10.2017
    Gorzej. Przypadkowe trzy
  • Niemampojecia96 18.10.2017
    Naprawdę przepraszam. To te dwa grosze. Po prostu właściciel mógłby się spiąć o dwa grosze na podłodze. :(

    Jak chcesz, to też możesz dać mi gdzieś trzy. Albo nawet dwa ;D.
  • Blanka 18.10.2017
    Spoko, zawsze kiedy w grę wchodzi wielka kasa, wynikają problemy :D Zajrzę, jak zasłużysz to i nawet pałę dostaniesz, z odpowiednią adnotacją dla opiekunów:) - instynkt pedagogiczny mi załączyłaś:) Luz, sama jakoś nie mam cela w kciukach i nie wciskam tych cudów:)
  • Pasja 19.10.2017
    Oh gdyby przede mną tak padła na kolana ta panna. Ale nie! Ona zawsze stoi na baczność i śmieje się w głos. Świetny przekaz i lekko opisana furia. Można inaczej się zezłościć. Pozdrawiam 5:)
  • Blanka 19.10.2017
    Pasja, przede mną też nie chce klęknąć, czy chociaż przykucnąć:) pomarzyć zawsze można... Dzięki, pochwała z Twoich to miła rzecz.
    Przy okazji, za anonimowe 5 również dziękuję:)
  • Blanka 19.10.2017
    * Twoich ust oczywiście:) ewentualnie klawiatury:)
  • Violet 19.10.2017
    Obnażyłaś... zgwałciłaś... Tak, nie zawaham się użyć tego słowa, zgwałciłaś nadzieję, którą karmi się człowiek do końca. Wierzy, czeka, pragnie, a później boli, tak cholernie boli... Te obiecanki, ze nigdy więcej, że następnym razem człowiek będzie mądrzejszy... Gówno prawda, nie będzie! I ciągle ta nadzieja... Dobrze jej!
    Blanca, pojechałaś jak po burej suce z właściwą sobie brutalnością, chapeau bas... 5.
    Pozdrawiam.
  • Blanka 20.10.2017
    Violet, od gwałcicielek to mnie jeszcze nikt nigdy ... :) ale cóż, masz rację. Taka to perfidna sucz jest i O! Dzięki.
  • Violet 20.10.2017
    A więc jestem pierwszą! ;)
  • Blanka 20.10.2017
    Violet, to mój pierwszy raz, cieszę się, że z Tobą:D i tak sobie właśnie pomyślałam, że przesiąkłaś przemysłem dochodowym, popatrz, że też wszystko sprowadza się do jednego ... Miałaś rację... :)
  • Violet 20.10.2017
    Cała przyjemność po mojej stronie ;)
  • Blanka 20.10.2017
    Violet , połowa musi być po mojej, nie bądź samolubna :p
  • Violet 20.10.2017
    Blanka w pewnych sprawach jestem egoistką, ale jako że to pierwszy raz, niech będzie - po połowie ;)
  • Blanka 20.10.2017
    Violet, STOSUNKOWO udany kompromis :):):) jestem usatysfakcjonowana:)
  • Violet 20.10.2017
    Bo dobre STOSUNKI międzyludzkie zawsze satysfakcjonują :)
  • Dekaos Dondi 20.10.2017
    Dałem Tobie ***** z anonima, bo się w pierwszej chwili wnerwiłem na Ciebie. Miałem ''pannę nadzieję'' ,że to będzie coś w rodzaju Twojej bajki - Wiesz której. Ale wczoraj przeczytałem Twój tekst - dwa razy - i dobrze, że dałem 5.
    Też piszę różnorodnie, więc nie mogę od innych wymagać, żeby ciągle w tym samym ''rowie łazili''
    Najlepsza rada na męczącą nadzieję, to wziąć łopatę zrobioną ze ''zwątpienia;; najpierw walnąć nią nadzieję, ogłuszyć a później tą łopatą wykopać dół.i tam ową pannę zakopać. Przyklepać oczywiście.
    P.S. - Ale zaraz przeczytałem. Zgodnie z obietnicą. Pisz dalej. Pozdrawiam.
  • Blanka 20.10.2017
    Dekos (muszę Cię jakoś inaczej ochrzcić) :) Nie wnerwiaj się, nie bij, nie krzycz!!! Ignoruj ewentualnie;) Jeśli chodzi o bajki to wychodzą Ci lepiej niż mi i kontynuuj - zaklinam Cię na wszystkie krasnoludki :) tak czy inaczej, dzięki!:)
  • Canulas 11.03.2018
    Co mamy w niedzieli z Blanką?

    “Dopiero czas pozwolił mi dostrzec ich brzydotę i brak logiki, koszmarną niedoskonałość.
    Taka banalna zemsta nie byłaby zemstą.“ - wow

    I

    "Wyszepczę wszystko, co tylko zechcesz usłyszeć, nauczę się kłamać; pięknie, poetycko, lirycznie. Moje zapewnienia utkwią ci w głowie, jak ulubiona bluesowa piosenka." - i Wow.

    Ciekawilo mnie, komu tak chcesz dopieprzyć.
    Dobry tytuł. Nic nie zdrada.
    Gra słowem i emocją - bajka
  • Blanka 11.03.2018
    Cześć:) Pięknie dziękuję! "Niedziela z Blanką":):):)- to fajne;) Bardzo mi miło, że cofnąłeś się do początku i nie zrażając się (mam nadzieję) przebrnąłeś przez chyba wszystko.
    Raz jeszcze dziękuję!
  • Canulas 11.03.2018
    Blanka, nooo baaa ;)
  • Blanka 11.03.2018
    Canulas yyyy, że co "baaaa"?:)
  • Nuncjusz 11.03.2018
    Baąaabaaaa
  • Blanka 11.03.2018
    Nuncjusz za dużo serwisów informacyjnych oglądasz:p albo "Trudnych spraw":) :p
  • Canulas 11.03.2018
    Blanka - nooo baaaa. Niedziela z Blakną. Zauważyłem, że się mądrzyłem pod tym tekstem, ale jakiegoś komentarza z przeczytania (niet), więc ten, wisz...
  • Blanka 11.03.2018
    Canulas , wim:) Blakną nie blakną- niedziela git;) Się mądrz ile wlezie;)
  • Canulas 11.03.2018
    Blanka, a byde
  • Blanka 11.03.2018
    Canulas, :) cieszem się:) Skąd Ci się wziął ten królewski tytuł, co to nim ostatnio Cię tytułowano pod "Bajką..."? :)
  • Canulas 11.03.2018
    Blanka, a nie wiem. Jakiś żarciochy miss Kim
  • akwamen 28.06.2018
    Nie zaprosiłaś mnie, ale przyszedłem, chociaż to znacznie mniej męskie niż oddawanie władzy dla obopólnej, a może jak kto woli potrójnej przyjemności ;) Myślałaś kiedyś o tym że karykatura może być tak prawdziwa, jak oczywistość nieprawdziwą?
    N.
  • puszczyk 28.06.2018
    Jest po prostu dobre.
    Zmieniłbym gdzieś interpunkcję, aby nadać zdaniu poprawność i inny sens,ale tu też nie ma funkcji :cytuj", więcprzepisywał nie będę.
    I konstrukcja tekstu.
    W zasadzie żadnej nie ma potrzeby zmian dla tego portalu literackiego, więc jakiekolwiek funkcje, przy zalewie grafomanii ,są faktycznie zbyteczne.
    Proza Twoja jest lepsza, niż poezja.
  • akwamen 28.06.2018
    Co Ty pieprzysz jak nawiedzony! Blanka nie pisze poezji! ;)
  • Blanka 29.06.2018
    Puszczyk, nie ma opcji "cytuj", ale na to samo pozwala opcja "kopiuj -wklej":)
    "...przy zalewie grafomanii ,są faktycznie zbyteczne."- może warto się rozejrzeć, bo świetnych tekstów jest od cholery. I jak słusznie niżej napisał Maruda, lepiej na nie pożytkować energię. Za wizytę dziękuję, postaram się coś tam poprawić, chociaż wracać do takich starych tekstów...brrr. Pzdr.
  • puszczyk 28.06.2018
    A co Ci do tego?
    Moze wiem, trolu.
  • akwamen 28.06.2018
    Wiesz tyle co zjesz :) Masz szablon na komenty?
  • Maruda777 28.06.2018
    Opowiadanie jest bardzo liryczne; pewnie dlatego puszczyk wspomniał o poezji. Po co się kłócić?
  • puszczyk 28.06.2018
    Nie czai trol, i tyle.
    Beton.
  • Maruda777 28.06.2018
    To wyzywanie się do niczego konstruktywnego nie prowadzi, dlatego lepiej spożytkować energię na przeczytanie mojego opowiadanka "Admin". Zapraszam ;)
  • akwamen 28.06.2018
    Czai, czai, tylko napuszony odwraca kota ogonem ;) cytuję: "Proza Twoja jest lepsza, niż poezja."
  • Hej, a dlaczego mnie tu nie było wcześniej? Hm podejrzana sprawa. Ktokolwiek to odkopał, dobrze, że to zrobił. Kolejny Twój świetny tekst!
  • Blanka 29.06.2018
    Maurycy, ktokolwiek widział, ktokolwiek wie;) Dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania