(Nie) Psychologiczne podejście do miłości.

Tak ważna w życiu każdego człowieka jest miłość. I nie skarbie nie chodźi mi tu tylko o miłość do drugiej osoby.

Chociaż to prawda, ta wydaje się być najpiękniejsza.

Jesteśmy różni, tylko popatrz na nas.I tak samo różne jest nasze postrzeganie miłości. 

Dla jednego  jest to uczucie które dają mu pieniądze.Wiadomo że dzięki nim chociaż przez chwilę człowiek wydaje się być szczęśliwy. Ach gdyby tak wygrać na loterii?

Dla kogoś zupełnie innego miłością może okazać się wymarzona praca, dzięki której czujemy radość i życiową stabilizację. Bo kto komu zabroni czerpać satysfakcję z papierowej roboty?

Można  nią obdarzyć jakieś wydarzenie, które wniosło w naszą szarą codzienność promyk nadziei. Tamtej nocy?

Miłość może być bezgraniczna i niepowtarzalna, i nie ważne kogo lub co darzymy takim uczuciem, liczy się to że jej doświadczamy.

Ach skarbie gdybyś tylko istniał, moglibyśmy wtedy poczuć to wszystko.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • nel55 15.02.2019
    Dałam ci trójkę bo zgadzam się z Tobą całkowicie, ale tekst mnie nie zachwycił. Darzymy pisze się przez "rz"i chyba nie wiosło lecz wniosło :-) A nie chodzi nie piszemy przez z z kreską. Pozdrawiam i życzę sukcesów w pisaniu!
  • Mia123a 15.02.2019
    Jak uważasz, zapraszam do innych mojich tekstów. Może tam co się coś spodoba ;)
  • Wrotycz 15.02.2019
    A Ebenezera Scrooge'a ocalonego od pożądania kasy się czytało/widziało?:)
    Miłość to zupełnie inna satysfakcja.
    Ładne ostatnie zdanie, na plus od takich, no powszechnych przemyśleń.
    ____________________
    nadzieji. - nadziei
  • Mia123a 15.02.2019
    Ale tytuł bez sensu. Nie wiem jaki dać
  • Mia123a 15.02.2019
    Jestem beznadziejna w dawaniu tytułów.
  • Wrotycz 15.02.2019
    Potraktuj ten tekst jako wprawkę... nie ma co się w jego sytuacji przejmować tytułem.
  • Mia123a 15.02.2019
    Serio po dzisiejszym erotyku nie mam już na nic siły. Dzięki za opinie
  • Florian Konrad 15.02.2019
    truizm na truizmie
  • Mia123a 15.02.2019
    Dzięki. Rozwiąże twoja propozycje
  • Mia123a 15.02.2019
    *rozważę
  • Wrotycz 15.02.2019
    Pisanie to niezły wycisk:)
    Jasne, zrobisz, co chcesz.
  • Lamb 16.02.2019
    No nie wiem.
    Praca czy pieniadze - to samorealizacja, osiagniecie celow (jak ktos takie ma). Nie milosc.

    Co do milosci zas, ostatnio ogarnelam obejrzewszy pewien material kilka rzeczy;
    To co Ty mylisz, to jedno, ale ludzie czesto myla zakochanie i pozadanie z miloscia.
    Tez mi sie zdarzalo.
    Tak w sumie z tego materialu wynikalo, ze zakochanie jest krotkotrwale, i idealizuje sie obiekt zakochania. Gdy zaczyna sie dostrzegac, ze sie chwilowo osleplo - to mozna przejsc do akceptacji tego obiektu i budowania czegos z nim, albo se odpuscic.

    Bo milosc, i ja sie chyba z tym zgadzam, to nie jest zadna fascynacja czy zakochanie. To jest ze powolnie i mozolnie budujesz z druga osoba swoja rzeczywistosc. Ciezka praca.

    ,,Miłość może być bezgraniczna i niepowtarzalna, i nie ważne kogo lub co darzymy takim uczuciem, liczy się to że jej doświadczamy." - no nie wiem. Jak obdarzysz problematyczną jednostke, a Twoja milosc bedzie bezgraniczna, to sie to moze roznorako skonczyc.
  • Mia123a 16.02.2019
    Od miłości do obsesji jeden krok :) dzięki za opinie
  • Margerita 17.03.2019
    pięć święte słowa Mia każdy widzi miłość jak chce ja kocham przyrodę a inny widzi miłość tylko w seksie
  • Okropny 17.03.2019
    Właśnie!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania