.

.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pan Buczybór 29.06.2017
    Eh. Niezdrowe to, ale co poradzisz. Są różni ludzie, różne zachowania.
  • Drżączka 29.06.2017
    To tekst. Oczekiwałabym oceny jego wartości merytorycznej pod takimi samymi względami, jak ocenia się inne teksty, a nie mówienia, czy to, co pokazuje, jest niezdrowe, czy zdrowe.
  • Pan Buczybór 29.06.2017
    Drżączka Jeśli o to pytasz to tekst jest jak najbardziej ok. Błędów nie ma, jakaś akcja jest. Może trochę emocji. I tyle.
  • Pan Buczybór 29.06.2017
    No i motyw z truskawkami mi się podoba. Taki kobiecy, a jednocześnie niepokojący. Czerwony rozbudza wyobraźnię.
  • KarolaKorman 30.06.2017
    Tekst napisany dobrze. Trochę wyrwany z kontekstu. Ja przeczytałam pierwszy wpis ,,Z pamiętnika'', który wprawił mnie w zadumę, dlaczego tak się dzieje, że młodzi ludzie pragną czegoś więcej od siebie i własnego wyglądu niż to, co mają i podejmują takie drastyczne katorgi własnego ciała. To chyba kwestia mediów, otoczenia i dobrobytu. Kiedyś, kiedy walczyło się o bochenek chleba dla rodziny w kilometrowych kolejkach, było inaczej. Za tekst zostawiam 4 i pozdrawiam.
  • Amy 01.07.2017
    Teraz nie będę się rozpisywać, ale jedno co rzuciło mi się w oczy: ósmy czerwca, a nie ósmy czerwiec. Nie wiem czy błąd popełniony świadomie, lecz jednak razi. Ósmy czerwca, bo ósmy dzień czerwca. Ósmy czerwiec byłby wtedy, gdyby wcześniej był pierwszy miesiąc czerwiec, potem drugi miesiąc czerwiec...
  • Drżączka 01.07.2017
    Dzięki za uwagę, zaraz to poprawię.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania