Z pamiętnika

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Jak wybuchnie wojna z Iranem albo Rosją to wszystkim przejdzie ochota na zboczone kretyństwa
  • Akwadar 03.01.2020
    dopiero sie zacznie hi, hi
    uważaj żeby takiego dziewiczka jakie żołnierki nie popadly ha, ha
  • TheRebelliousOne 03.01.2020
    Zauważ jednak, że te "zboczone kretyństwa" zbierają lepsze oceny niż Twoje opowiadania. Bez spiny, tak tylko zauważyłem... :)
  • Akwadar 03.01.2020
    TheRebelliousOne trochę na wyrost nazywasz zlepek kilkunastu wyrazów opowiadaniem ;)
  • TheRebelliousOne nie moja wina, że takie na opowi mamy społeczeństwo
  • TheRebelliousOne 03.01.2020
    Pułkownik Marian Bońka A dlaczego wina leży w społeczeństwie, hmm? Poza tym, zawsze możesz przenieść się na Wattpad, kto Ci broni? ;)
  • Pasja 03.01.2020
    Tomek albo poważnie zachowuj się, albo nie czytaj.
  • TheRebelliousOne 03.01.2020
    Ciekawie napisany rozdział, choć wydaje mi się, że troszkę za krótki. Bardzo podobał mi się za to opis stosunku, taki... dokładny... czytelnik potrafiłby sobie wyobrazić w głowie całą akcję. Ja daję 4, bo tekst świetny, ale jak mówiłem wcześniej, za krótki. Pozdrawiam ciepło. :)
  • Pasja 03.01.2020
    Dzięki za spojrzenie. Krótki? Być może. To moje pierwsze teksty z tego gatunku. Pozdrawiam
  • TheRebelliousOne 03.01.2020
    pasja Ale nie zrozum mnie źle, tekst jest wciąż bardzo dobry tak jak poprzednie części. :)
  • Pasjo widzę, że jako pisarka jesteś wszechstronna, potrafisz odnaleźć się wszędzie, każdej dziedzinie literackiej.
  • Pasja 03.01.2020
    Maurycy jaka ja tam pisarka. Dla mnie to zabawa i przyjemność. Ale mile to słyszeć od czytelnika i to wybitnego piekarza.
    Miłego wieczoru
  • pasja ale mi śledzisz :)
  • Michal M. 04.01.2020
    Nie, no takich pzygód to nie dane bylo mi przerzyć. Jednak kolezanka w białym fartuchu stwierdzila, że przefarbuje wlosy na jaki kolor zaproponuję, druga pokusiła się o skrócenie dolnej części sukienki medycznej i eksperymenty z rajstopami.
  • Pasja 09.01.2020
    No też ciekawe doświadczenia. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania