Z życia nastolatki (1) pożegnanie

Wakacje.. Morze, plaża, góry... Lecz nie.... Wszystko zaczęło się o poranku kiedy okazało się, że muszę opuścić moją kochaną Anastazje...

Przeprowadzka to najgorsza rzecz w życiu!

Biegnę do jej domu

- Anastazja... No bo tak jakoś się złożyło....że.... że ty.... i ja....

- tak?

- No bo my...- powtórzyłam z łzami w oczach- my się nigdy już może nie zobaczymy...

- Co ty wygadujesz? Ty ściemniasz? Nie?

- To co ci mówię jest prawdą, ja się wyprowadzam...- wyznałam przyjaciółce- i to... daleko...

- Mówisz serio?! O nie! Wyjdziesz dzisiaj po południu omówimy pozostałe sprawy i uczcijmy nasze ostatnie spotkanie! Kiedy wyjeżdżasz?

- Dzisiaj... Zaraz... Teraz... Ja... Ja... Właśnie przyszłam się pożegnać...- i gdy to powiedziałam z oczu popłynęła łza którą otarła mi moja przyjaciółka.

- Nie płacz... Przecież będziemy do siebie pisać, dzwonić, snapować... Przecież to nie IXX w. ...- i w tym momęcie się do mnie przytuliła jakie to było smutne dowiedzieć się przed minutą, że wyjeżdżasz i prawdopodobnie już tu nigdy nie wrócisz... i masz tylko pięć minut aby pożegnać się ze swoją przyjaciółką od serca...- wiesz myślę, że znajdziesz sobie nową przyjaciółkę. Będziecie razem chodzić do kina i...

-Nawet tak nie mów! Ja ci uroczyście przysięgam, że nigdy o tobie nie zapomnę, a to pamiątka – wyjęłam z kieszeni muszelkę- proszę i pamiętaj nigdy o tobie nie zapomnę – mówiąc to przytuliłam się do niej, zrobiłam zdjęcie pamiątkowe i... no cóż musiałam iść do domu rodzice czekali.

-Poczekaj! - krzyknęła- Odchodzisz bez pamiątki po mnie? Mam tu coś dla ciebie. Poczekaj!- wbiegła do pokoju ze łzami w oczach i szukała czegoś, potem wróciła z małym misiem w ręku- Proszę zawsze gdy będziesz na niego patrzeć przypomnę ci się.

-Jesteś prawdziwą przyjaciółką- to uścisnęłam ją po raz ostatni i tyle ją widziałam...

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Ritha 17.02.2018
    Masz o wiele za dużo wielokropków - to po pierwsze.
    Lećmy dalej:
    "Morze, plaża góry" - przecinek zgubiłaś wyliczając
    Wracając do wielokropków - one zawsze mają trzy kropki, a u Ciebie często dwie lub cztery.
    Brakuje spacji prze myślnikach, np.tu:
    "-tak?" - myślinik, spacja i z dużej

    "swoją BFF" - "swoją przyjaciółką", tak wiem - brzmi staroświecko i niemodnie, ale BFF jest po prostu dziecinnie i idiotyczne

    Samo przedstawienie pożegnania, motyw z misiem i cała otoczka jest jeszcze jako tako, ale ta interpunkcja... Wrzucaj to w ortograf.pl może, bo to kilka błędów, powtarzanych cyklicznie, a czyta się przez to źle.

    Nie oceniam, pozdrawiam
  • Writer'sWife 17.02.2018
    Maciupkie to, króciutkie. Sporo błędów, poproś kogoś o korektę. Bez oceny. Pzdr ;)
  • SzaraGirl 17.02.2018
    ok dziękuje za rady, to moje pierwsze opowiadanie i trochę nie wyszło XD
  • Yukina 10.03.2018
    Jak dla mnie jest okej. Sama też dopiero się uczę, z czasem się poprawisz. Powodzenia ⌒.⌒
  • Writer'sWife 11.03.2018
    p.s. I popraw tytuł, bije ta "nastolaDka" po oczach :) Pozdrawiam.
  • Neli 11.03.2018
    Zdecyduj się na jeden czas, bo raz piszesz w przeszłym a raz w teraźniejszym. Jak na pierwsze opowiadanie, to mimo błędów, jest ładne. Są momenty sztuczności, w sensie niewiarygodne, ale z czasem nauczysz się pisać bardziej przekonująco. Ode mnie 3 ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania