Tekst usunięty

Tekst usunięty

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • kigja 21.03.2020
    hi hi hi :)
  • Dekaos Dondi 21.03.2020
    Antoninko  / Indri  /  Eneaszu /  Bogumile→A ti ti ti→nasz kochany żartownisiu :))
    Co byśmy bez Ciebie zrobili. Nudy na pudy:)→To fajnie, że masz poczucie humoru:)
  • Antonina 21.03.2020
    Cieszę się, że Ci się podoba Dekaosie.
  • Dekaos Dondi 21.03.2020
    Antoinette →Zmień nazwę, bo mogę na swoim profilu, na ppl coś napisać:)) A ti ti ti →niegrzeczny:)
    Skserowałem poprzednie:))→Lumpie Ty, Ważne, że wesoło jest:))
  • Antonina 21.03.2020
    DoDi, a coś ty się do mnie tak przyczepił jak rzep? Tekst ci się spodobał, to go sobie skopiuj, pozwalam. Można zabrać;)))) Na ppl mam zamknięte komentarze.
  • kigja 21.03.2020
    Antonina Czy to Ty jesteś Bogumił? Teraz masz kobiecą nazwę to znaczy, że jesteś transsexualista?
    Pod tą nazwą używasz niewłaściwych wyrażeń do innych użytkowników. Pod nazwą Bogumił zachowujesz się bardzo ładnie. Masz dwie twarze dobrą i złą. Jednak łatwo oceniasz innych użytkowników tego portalu Opowi.pl
    Pozdrawiam Cię i życzę powodzenia na nowej drodze Antonino
  • indri 21.03.2020
    Dziękuję kigjo, jak Ci się podoba opko?
  • indri 21.03.2020
    A żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie, antonina służy mi do prób peformerskich typu akrostychy, albo opowiadania tego typu jak powyższe, którymi na co dzień się nie zajmuję.
  • kigja 21.03.2020
    indri Bardzo ładne i bardzo zabawne opowiadanie. Dobrze piszesz. Pozdrawiam Cię
  • indri 21.03.2020
    kigja dziękuję kigjo.
  • kigja 21.03.2020
    indri Nacisnęłam pięć gwiazdek.
    Pozdrawiam Cię
  • indri 21.03.2020
    kigja Dziękuję się i przyjrzyj się jak poniżej dwaj osobnicy trolują mi wątek.
  • kigja 21.03.2020
    indri Przepraszam Cię, ale muszę teraz odpocząć. Po wypadku nie moge długo pisać. Przykro mi że u Ciebie pod tekstem jest brzydko. Pozdrawiam Ciebie indri
  • Akwadar 21.03.2020
    kigja celina to tyż boguś vel indri vel polowa nicków opowi hi, hi
  • indri 21.03.2020
    kigja nie ma sprawy. Pozdrawiam.
  • Puchacz 21.03.2020
    Sam się gubi kim jest.
    Ilość jego klonów jest porażająca.
    Ale jako Bogumił jest dokładnie taki sam jak jego klony.
    Mało go czytałaś.
  • indri 21.03.2020
    Puchacz, jak ci się nie podoba opowiadanie, to nie musisz tu być i trolować. Bo wszystkie Twoje wpisy gdzie się pojawiasz są nie na temat. Widziałem wczoraj na artefaktach moderatorzy potrafili Ciebie sprowadzić na ziemię, i dostałeś ostrzeżenie. To tu sobie pozwalasz. Nie umiesz się samoograniczyć?

    A wracając do tematu, jak ci się podoba opko?
  • Puchacz 21.03.2020
    Tobie wolno trollować wszędzie?
    Nie gościu.
    O Artefakty i mnie się nie martw, a o siebie i swoją psychikę zatroszcz, bo jest bardzo źle.
  • indri 21.03.2020
    Na artefaktach od całej trójki adminów dostałeś opr. Akurat przechodziłem przypadkiem obok z tragarzami. Nie masz tam dobrej prasy. Dlatego, jeśli nie masz nic do powiedzenia na temat opka, to raczej nie mamy o czym pogadać.
  • Puchacz 21.03.2020
    Dużo masz tam klonów?)))
    Powiedziałem już - zajmij się swoją psychiką.
    Ja jestem spokojny o portalową przyszłość, a swoje będę robił.
    Walczył czynnie z głupkami, chamami i kapusiami twojego pokroju.
  • indri 21.03.2020
    Przyszedłeś pod mój tekst żeby mnie obrażać? W takim razie wyjdź.
  • Dariusz 21.03.2020
    Pod twój? Przecież to Antoniny :)
  • Puchacz 21.03.2020
    Dariusz Rozpędził i pomylił się :)))
  • indri 21.03.2020
    Dariusz czytaj uważnie komentarze, wyjaśniłem do jakiego typu utworów posłużyło mi to konto, do akrostychów. To bardzo trudny typ wierszy, wiec nie chciałbym się skompromitować, robiąc słabe próby pod własnym imieniem.
  • Puchacz 21.03.2020
    Teraz pewnie przypadkowo przechodząca celina tu wskoczy :)))
  • Puchacz 21.03.2020
    indri Jeszcze niedawno z uporem twierdziłeś, że nie masz z nią nic wspólnego.
    Jesteś zwyczajny kręt i kłamca.
  • Dariusz 21.03.2020
    ??????
  • Puchacz 21.03.2020
    Dariusz I na dodatek jako akrostych wstawił tu prozę :)))
  • Dekaos Dondi 21.03.2020
    Antoinette / Indri / Eneaszu / Antoninko itd.................................................................................
    Po co Tobie tyle klonów? I dlaczego tak często zmieniasz nazwy i blokujesz komentarze na innym portalu?
    Ja mam ten sam nick, wszędzie gdzie się rejestruję.
    Więc nie rozumiem Twojego postępowania. Czegoś się wstydzisz lub boisz? Swoich różnych twarzy?
    Tak pytam dobrodusznie z dobroci serca.
    Bom prawdziwy chrześcijanin i troszczę się o spokój ducha wszystkich obywateli w wierze.
  • indri 21.03.2020
    Z tym chrześcijaństwem deka to mnie nie cygań, bo jakoś nie widziałem, żebyś się tutaj angażował w obronę chrześcijańskiej wiary i ... tradycji. Ale przyjmę to za dobrą monetę skoro tak piszesz.

    Co do wątków na PPL to mam tylko dwa zablokowane, jeśli chcesz się tam wypowiedzieć, to ten powyższy otworzyłem, tylko on jest tam pod innym tytułem. Jeśli masz jakieś pytanie, to pisz do mnie na priv na PPLu to Ci odpowiem.
  • Puchacz 21.03.2020
    Nie wiem, czy on to rozumie, czy to po prostu chorobliwe, natrętne i kompulsywne działanie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania