.

.

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Nuncjusz 06.08.2017
    na pięć, choc takie łzawe
  • Niemampojecia96 06.08.2017
    Dwie pierwsze strofy ladne I byczo melodyjne. Pozniej sie ciut melodia wytraca.
  • betti 06.08.2017
    Cieszę się, że zwróciłaś na to uwagę, bo to ważne... odchodzenie, wytrącony rytm, zawsze w wyniku śmierci, w tym przypadku dziecka. Dziękuję za komentarz.
  • Niemampojecia96 07.08.2017
    betti, czyli to zabieg celowy, jak arytmicznosc w muzyce..hm, fajnie pomyslane. Jestem kontent. W ogole, ostatnio mam z Toba problem. Brzmisz bowiem momentami jakbys miala poczucie humoru, na przyklad z tymi szpilkami. Przychodzi mi na mysl, ze moze Ty wcale nie jestes hiper zadufana w sobie, jak myslalam poczatkowo. Moze jestes bardzo wrazliwa na ludzka glupote, na nierespektowanie zasad poprawnej pisowni, na herezje wobec prawdziwej poezji. Przyszlo mi na mysl, ze bez sensu sie tak emocjonowalam tym, ze Ty sie tak emocjonujesz tym, ze tu nie ma dobrej poezji. Przyznaje, ze moglam zle odczytac Twe intencje. Wyzywanie Cie od "pojebanej wszy" moglo byc bledem I postanawiam uroczyscie Cie przeprosic. Niniejszym uroczyscie Cie przepraszam. Moze jestes myslaca, niepozbawiona kultury osobistej, bo gdy ktos sie do Ciebie zwraca ze wszystkimi honorami, to powiesz dziekuje. I inne ladne slowa. Ja zawsze czegos narobie I dopiero z perspektywy widze, ze moze niekoniecznie dobrze narobilam. Tak tez I moglo byc z odczytaniem Twych intencji. Choc ostatnio lubie, na łamach czystej blazenady, wypowiadac sie dosadnym jezykiem Sebixa spod klatki, bo jest to dla mnie zabawne, to postaram sie dbac o Twoje delikatne uszki I sobie nie sebowac I sobie nie folgowac wobec Ciebie.
  • betti 07.08.2017
    Niemampojecia96 nie spodziewałam się takich słów... bardzo Ci dziękuję. Pozdrawiam.
  • Nuncjusz 07.08.2017
    betti a ja się spodziewałem, bo znam Wieruszkę :)
  • betti 07.08.2017
    Nuncjusz ja się cieszę, że poznaję, z tej pięknej strony. Wrażliwej, poetyckiej... jestem bardzo wzruszona.
  • Canulas 06.08.2017
    Mnie się pierwsza strofa bardzo podoba.
  • Caroline 06.08.2017
    -Jestem na tak.
    - Ja też jestem na tak.
    - Ja też.
    - Trzy razy tak przechodzisz dalej! :p
    Leci 5!!!
    :)
  • Rick Grimes 06.08.2017
    dwie pierwsze strofy najładniejsze. 5
  • Violet 06.08.2017
    Ja tam się nie znam, ale mnie się podoba. 4+.
    Pozdrawiam
  • betti 06.08.2017
    Grafomania, ale z tych lepszych. Do prawdziwej poezji trochę mi brakuje, jednak pracuję nad tym.
    Pozdrawiam.
  • Neurotyk 06.08.2017
    betti kolejna grafomanka po mnie?:)
  • Wiersz naprawdę dobry, obojętnie jak go nazwiesz, grafomania czy poezja, według mnie to o to chodzi w pisaniu wierszy. Jeśli ktos da niższa ocenę niż 5, to nie bedzie obiektywną oceną wiersza. Pozdrawiam swoją ulubienicę :)
  • Nuncjusz 06.08.2017
    he he, ale już ktoś dał jeden
    dzizzz czemu ci ludzie są tak prymitywnymi cepami i nie potrafią ogarnąć złych emocji
    tu sie nie ocenia autora!
  • betti 06.08.2017
    Nuncjusz już Ci to tłumaczę. Otóż, kiedy zaczęłam tutaj komentować zauważyłam, że każdy odbiera to bardzo osobiście, jakbym oceniała autora, a nie wiersz. Gdy nazwałam coś grafomanią, to tak, jakbym autora nazwała... a przecież nawet najlepsi poeci mają niemało grafomańskich tekstów.
    Kiedyś każdy to zrozumie, ale wszystko potrzebuje czasu... Poza tym nie wystawiam sama ocen i nie zwracam na nie uwagi.
  • Nuncjusz 06.08.2017
    betti ja też mam w dupie oceny, ale to było a propos tego co napisał Maurycy. Poza tym, chodzi mi więcej o taką małostkową gówniarzerię , tylko na to ich stać, przyjebać jedynką, bo tylko to potrafią. Z taką bezsilną wściekłością, wyobrażam sobie te ich zapiekłe w nienawiści ryje z triumfującym uśmieszkem podłego szczura, jak wciskają tę magiczną gwiazdę. Jakież to małostkowe, prymitywne, żenujące
  • ausek 06.08.2017
    Ładne, spójne. ;)5 W ostatniej strofie coś mi nie pasuje. Jeśli zasnęła to w drugim wersie tejże strofy, mowa o tym, że się bawi trochę wytrąciła mnie z obranego toru, bo sugeruje ruch. Ale może to ja za daleko popłynęłam...
  • Angela 06.08.2017
    Zgadzam się z tymi, którzy dwie pierwsze strofy uznali za najlepsze. Dobra robota. 5
  • Szudracz 06.08.2017
    Ode mnie 5
  • betti 06.08.2017
    Nuncjusz nie zwracaj na to uwagi, bądź ponad.
  • betti 06.08.2017
    Dziękuję wszystkim za komentarze i miłego wieczoru życzę.
  • Freya 06.08.2017
    Na temat aniołów nie chce się teraz wypowiadać, to bardzo nostalgiczny temat...uff
    Ale ty mogłabyś cuś powiedzieć; Okuninka jez. Białe - czy jeszcze tam warto?
  • betti 06.08.2017
    Nie wiem Freya. Ostatnio byłam nad Morzem Północnym i tu mogę powiedzieć, że warto.
  • Freya 06.08.2017
    Coś łowiłaś, czy tylko tak se w żagiel?
  • betti 06.08.2017
    Freya leżałam na plaży, dużo się śmiałam i takie tam. Warto pojechać i zobaczyć.
  • Tanaris 07.08.2017
    Dla mnie za to trzecia strofa jest najlepsza, porusza serce. Niepewność, zagadka, ulotność. 5 :)
  • Little Brunette 19.08.2017
    Proste słowa - głęboki sens. Jak najbardziej na tak. 5 leci do Ciebie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania