Usunięte

Usuwam, wstawię "Za imperium!" po poprawieniu.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Lincoln 03.05.2020
    Jakoś tak chyba to akurat nie wpada w moje klimaty
  • Isteri'Luene 04.05.2020
    Też nie moje klimaty, ale ja nie o tym. Przede wszystkim - odnoszę wrażenie, że tekst jest mocno niedopracowany. Dlaczego? Bo jest strasznie krótki, wstęp to właściwie dwa zdania i dekalog (nie wiem, czy to jest jakiś cytat, ale jeśli nie, to proponuję zmienić "stwory" na "stworzenia", gdyż stwory jest bliskoznaczne do monstra, a to ma wydźwięk zdecydowanie pejoratywny),dalej - właściwy prolog również nie ma konkretnej akcji, to, że zaczęto strzelać samo w sobie nikogo nie zachęca, mogłoby się tam wydarzyć coś jeszcze. Druga kwestia - poprawność. Nie "kilokometrowe", a "kilkumetrowe" i w dodatku pisze się łącznie, ale to już błahostka, bardziej się czepiam samej formy. Gryzie mnie również zdanie, gdzie jest zbitka "spędzonych" i "jedząc". Poprawnie powinno być coś w stylu "podczas których jadłem", w każdym razie nie można tu zastosować imiesłowu przysłówkowego. "Zatamować naturalną potrzebę jedzenia" nie kryjmy, to zdanie jest i na wyrost i Zatamować to też nie odpowiednie słowo, tamuje się krwawienie, a głód np. ucisza, oszukuje (te pasują do kontekstu) lub zaspokaja, ale to inny kontekst nieco.
    Styl również mnie sam w sobie nie urzekł, a sam tekst jest moim zdaniem średni jak na standardy tekstów jakie na ogół widzę na opowi.
    Ale chętnie zajrzę do Opiekuna, bo od dłuższego czasu jestem ciekawa Twojej twórczości ?
  • DEMONul1234 04.05.2020
    Może faktycznie trochę się zapędziłem z publikacją tej opowiastki. Cóż, nie jestem jakimś mistrzem ani nic, więc prawo mam do błędów :) Dzięki za uwagi i zapraszam do "Opiekuna" Ale ostrzegam, że pisząc go miałem małe doświadczenie w pisaniu,toteż większość opisów i akcja może być słabo napisana. Ten tekst usunę i wstawię ponownie po poprawieniu.
  • Isteri'Luene 04.05.2020
    DEMONul1234 Po poprawie do tego też chętnie zajrzę ?
    (A jak coś w Opiekunie będzie słabo napisane, to nie martw się, po prostu Ci to wytknę ?).
  • TheRebelliousOne 04.05.2020
    No nieee, widziałem to wczoraj w nocy i chciałem przeczytać dzisiaj... XD No trudno, poczekam na tą poprawioną wersję...

    Pozdrawiam :D
  • DEMONul1234 04.05.2020
    To trochę trzeba będzie czekać... Robię przerwę od pisania, poczytam w tym czasie inne serie :)
  • TheRebelliousOne 04.05.2020
    No to w takim razie zapraszam na piąty rozdział "Touchdown'a" :D Specjalnie dla Ciebie i sisi'ego odwiesiłem pisanie tego opowiadania :P

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania