.

.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • (Dla mnie tekst bardzo 'deformacyjny' w sposobie prowadzenia i narracji, ale chyba bez sensu sygnaturowac jako Deformacje, bo skonczone. Plus odcinanie kuponow od czegokolwiek jest takie se. Ale zaznaczam zbiezonosc)
  • Szudracz 01.11.2018
    Jeszcze brakuje pokrojonego palca do sałatki z pomidorem i mam odjazd. :)
  • :). No dziwny wyszedl ten tekst. Ale to na kanwie snu, i tak jakos. Dziekuje za wizyte, Szuszuszu :).
  • Freya 01.11.2018
    Mógłbym cię nawet przytulić w adekwatnym klimacie osobistości :(
  • Juz bardziej wporzo jest :(. Umysl mi dzis wysnil podrasowany koszmar. Jak kazde dziecko poszlam do mamy, sprawdziwszy uprzednio czy mam swoje rece, oraz czy nie czyha na mnie pietnascie potworow.
  • Freya 01.11.2018
    masz zawsze wporzo dla co niektórych :) u mnie nie było tak wyraziście - no, wiesz... prawdopodobnie dlatego, że mama uciekła z życia bezsensownie (teraz jest tam tunel) i zostałem bez fikcyjnej dramaturgii młodości albo dojrzałości - chujówki na maxa pod kilofami szyn, alternatywnych fraz, co na kolejowym przejściu każdy idiota powinien, albo sponiewierania wszystkiego, przenigdysiejszego cuś, kurwa, z niby tego syfu, lub przynajmniej udaję - że wiem na jebanym przejeździe, gdy go widzę w myślach...
    Ale hujówka to zdanie - wszystko już wyjebane - poza prawdą :) Pzdr
  • TrzeciaRano 01.11.2018
    Dużo spójników
  • "I" jest celowo w takim natezeniu i zapetleniu.
  • oldakowski2013 01.11.2018
    ...niemoich... - nie moich...
    Niestety, to nie moja "bajka".
  • Zaraz poprawie, dziekuje.
  • Canulas 01.11.2018
    Ja tu oczywiście przyjdę, oj, przyjdę, więc nie kasuj!
    Tak tylko zauważę, że to jest bardzo Twoje.

    "Punkty na mapie donikąd". - jako stałemu czytelnikowi, znajome
  • W sumie lojalnie ostrzegam, ze moze sie nie utrzymac na wodzie za dlugo xd. Raczej nie mam gdzie zapisac teraz, ale jak przerzuce w worda, to nie wiem. Moze przez rozmyslanie o tym Twoim Vanilla Sky ja mam teraz "podrasowane" koszmary w sumie o:
  • Canulas 01.11.2018
    e make i ka pololi, Kurde. Bądź dzielna, nie kasuj.
  • Canulas, nie, jednak trza skasowac, bo jest be :(. Ale se na mejla wyslalam. Ritha mi rzekla, ze mozna tak robic, bo wtedy mniej ginie, i teraz czasem tsk robie.
  • Canulas 01.11.2018
    e make i ka pololi, kurwa mac. To wyslij
  • Jak sie do komputera dostane, to tak uczynie :). Wiem. Jestem denerwujaco usuwająca.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania