-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • JamCi 10.08.2019
    O kurcze. Świetny tekst. A treść trudno mi skomentować, więc zostawię. 5
  • Anonim 10.08.2019
    Dzięki, JamCi. Bardzo go lubię, a emocjonalnie jeszcze bardziej.

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 10.08.2019
    Antoni Grycuk→Rzeknę po prostu, że mnie się podoba. Styl i treść. Można to ''poczuć''
    Klimat trochę taki, jak ''klejące mysli'' → metaforyczne rzec jasna. Od których bohaterowi trudno się ''odkleić''
    Pozdrawiam:)→5
    P.S. Jedyne co bym zmienił, to o raz wieksze przerwy między akapitani - ale to takie moje - skrzywienie:))
  • Anonim 10.08.2019
    Dekoś,

    miało tak być, że klimat niemal przytłacza. Niemiłe emocje przytłaczają.

    Pozdrawiam.
  • Halmar 10.08.2019
    Ładne, Antłan :)
  • Anonim 10.08.2019
    Dzięki, Helmar.
  • pkropka 10.08.2019
    Bardzo ładne, Dekaos dobrze napisał, że takie klejące. Czułam wręcz oblepiający smutek.
    Podobają mi się niedopowiedzenia, drobne klisze przeplatające przemyślenia.
  • Anonim 10.08.2019
    PKRopko,

    skoro czujesz smutek, znaczy, że dobrze napisałem tekst. Miał być smutek, ale też chaotyczność, niemalże lewitacja między życiem a śmiercią.
    A niedopowiedzenia działają tak, że jak zaiskrzą, to efekt jest większy, bo czytelnik sam sobie mówi, o co chodzi.

    Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 10.08.2019
    Wzruszający tekst o odchodzeniu i potrzebie drugiej połówki. Dużo metafor i artyzmu. Pozdrawiam serdecznie!
  • Anonim 10.08.2019
    Bożeno,
    starałem się umieścić emocje gdzieś między wielką miłością a żalem, smutkiem i pomieszaniem zmysłów. Wiem, co można czuć w podobnej sytuacji i jak można odejść od zmysłów, więc starałem się to tchnąć w tekst.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania