.

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Alijar 23.10.2017
    Piekne. To jakby poetyckie motto do mojego opowiadania, ktore tu wrzuce, gdy za pare tygodni wroce do domu.
  • Blanka 23.10.2017
    Alijar, dzięki:) a jeśli chodzi o tamto, miałam na myśli studia, nie książki:)
  • Dekaos Dondi 23.10.2017
    ''Nie da się....na zapas'' ''Motyle skrzydełka...twojego życia'' No i początek o tych tysiącach ...
    Bardzo mi się podobało. Dużo takich różnych przemyśleń - ładnie napisanych i sformułowanych.
    Nie wisisz po kładką Twojego poziomu. Tylko wlazłaś na wierzch. A że czasami stópka, trochę się omsknie i sobie dynda - to wszyscy tak mają.
    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 23.10.2017
    Sorry! *****
  • Blanka 23.10.2017
    DD, niech sobie podynda;) dzięki:)
  • Blanka 23.10.2017
    Za pałkę z anonima: stawiającemu niech będą dzięki:)
  • Violet 23.10.2017
    Za serca drżenie, za ten ścisk w gardle... za te piękne, takie prosto ludzkie emocje, dziękuję. Pięć... wielkie pięć.
    Pozdrawiam.
  • Blanka 23.10.2017
    Violet, dzięki! Fajnie się czyta takie komentarze:)
  • Pasja 23.10.2017
    Taki tekst ponadczasowy. Każdy może w te słowa wrzucić imię kogoś nadzwyczajnego. A jeśli nie ma to może być po prostu ktoś, kto ma na imię Życie. Za ciszę w tym niecodziennym przesłaniu i miłość - dziękuję. :)
  • Pasja 23.10.2017
    5 wielka
  • Blanka 23.10.2017
    Pasja, jej, to ja dziękuję!
  • Niemampojecia96 23.10.2017
    "Za alternatywna technike oddychania - wspomnieniem". Nono.

    Twoj dobor slow urzeka. 5.
    Na poodze nie leza dwa grosze.
  • Blanka 24.10.2017
    Nmp, cieszy mnie obecność Twa, z kasą czy bez:) i to że urzeka, i ogólnie dzięki:)
  • Niemampojecia96 25.10.2017
    Jest do Ciebie, ciekawa Panno jakis mail/massanger? Gdybym kiedys, po zamkniecou Deformacji chciala (i Ty bys chciala) napisac cos wspolnie?

    Jestem.zafascynowana tym, jak prowadzisz pioro..
  • Blanka 26.10.2017
    Nmp, jest, jest. Wrzucę później na profil:) PS nikogo ani niczego nie prowadzam :D :p
  • Niemampojecia96 27.10.2017
    Tak czytam ten tekst juz trzeci raz i jestem zawsze przezachwycona.

    Satynowo, tak. To dobre slowo.
  • Blanka 27.10.2017
    Nmp, zaryzykuję i zapytam drugi raz, o co biega z tą satyną?:) Do mnie trzeba prosto, ja inaczej nie załapie:)
    Posłodziłaś mi, aż się wypięłam z dumy:):):):,a tak poważnie - dzięki:) za deformacje zabiorę się jutro, przeczytałam wstęp i się wystraszyłam:) w sensie długości:)
  • Masz tu tekst napakowany malutkimi diamencikami tak gęsto, jak dobra kasza skwarkami.
    Cieszę się, że przeoczyłem ten tekst wcześniej, dzięki temu mogłem go odnaleźć teraz.
    Piękny i głęboki... takie skojarzenia przychodzą mi do głowy po przeczytaniu.
    Pozdrawiam
  • Blanka 04.02.2018
    Hej ML, miło Cię gościć;) Dzięki!
  • Justyska 01.05.2018
    "Za alternatywną technikę oddychania - wspomnieniem." oj Blanka, pięknie...
    "Chłonąłem cię bez końca małymi dawkami, łapczywie połykałem dużymi, a i tak nie potrafiłem napełnić się po brzegi." i tu:)
    No cóż mam Ci tu napisać. Masz to coś.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Blanka 02.05.2018
    Justyska, bardzo Ci dziękuję. Nie wiem czym jest to "coś", ale nie mam na pewno:D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania