Za zakrętem cz.3, ostatnia

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Adam T 20.10.2017
    Trochę zaczęly mi się plątac w pewnym momencie te wszystkie osiołki i wielbłądy. Ale lekkość pisania rekompensuje wszystko.
    Dobrze że dałaś rodzicom odrobinę prywatności (w końcu), w dzieciom szansę na konkretne porozrabianie. Zakończenie też mi się podobało. Chociaż potęga wyobraźni została w nim sprowadzona trochę do parteru i tylko Antek pozostał wierny wspomnieniom, zamiast od razu z progu chwycić smartfon i oddać się ukochanemu psuciu oczu i cwiczeniu niezdrowej mimiki wraz z dzikimi wrzaskami i wyciem przy każdej porażce. Ogromny plus dla niego.
    Tekst wziąłem na dwa podejścia, bo jest chyna najdłuższy ze wszystkich Zakrętów.
    Bardzo sympatyczne to Twoje pisanie i pzostaje się tylko cieszyć, że wybrałaś ten portal i tu publikujesz. Chyba że publikujesz gdzieś jeszcze.
    Szkoda tylko, że tak mało osób się wypowiada, ja w każdym razie, zawsze chętnie do Ciebie zajrzę.
    Pozdrawiam ;))
  • Alijar 20.10.2017
    Publikowałam też na Publixo, ale tam ludzie piszą głównie limeryki i strasznie się przy tym kłócą. Atmosfera tutaj bardzo mi się podoba, czytuję Wasze dyskusje. Dziękuję i pozdrawiam
  • Adam T 20.10.2017
    Alijar, portal o którym wspomniałaś bardzo mi się źle kojarzy, choć na szczęście nie czeka się tam w nieskończoność na publikację, w odróżnieniu od Portalu Pisarskiego (nawet do 10dni!), jeśli nie jest się lizusem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania