,,Zabijasz mnie na moje własne życzenie''

Jestem żałosna w swej naiwności. Wiedziałam jaki jesteś, a mimo to ślepo wierzyłam, że dam radę cię zmienić. Sądziłam, iż właśnie dla mnie przestaniesz taki być.

,,Lovelas''-wciąż słyszę dźwięk tych słów w mojej głowie.

Ostrzegali mnie przed tobą. Ja jednak pozostawałam głucha na ich słowa. Wtedy jeszcze nie kochałam. Myślałam, że gdy znikniesz nie odczuję tego. Kolejny chłopak z wielu, przecież nie zawróci mi w głowie. Nie sprawi, że dowiem się co to ,,miłość''. Puste słowa, komplementy, śmiałam się z nich, ale teraz gdy ich nie ma tęsknie. Twój wspaniały uśmiech sprawiający, że moje serce zaczynało trzepotać. Oczy, w których co rusz się gubiłam. Chciałam coraz więcej. Pragnęłam byś stał się mój. Ty jednak przychodzisz, pozostawiasz nadzieję, a gdy ona zanika znów się pojawiasz. Śmieszne, że dalej chcę byś ją robił, jeśli to jedyny sposób byś dalej był ze mną.

Chociaż tą jedną chwilę...

Krótki moment...

Aż zniszczysz mnie do końca...

Dopóki nie zniknę z tego świata...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Rasia 14.11.2015
    "'-wciąż" - spacja ;)
    "gdy znikniesz nie odczuję" - przecinek przed "nie"
    "gdy ich nie ma tęsknie" - po "ma"
    "ona zanika znów się pojawiasz." - po "znika"
    "dalej chcę byś ją robił," - nadziei się nie robi, tylko daje*
    Tekst zdaje mi się osobisty, więc nie oceniam. Główna bohaterka nie powinna jednak uczepiać się tego toksycznego zauroczenia, a poczekać na kogoś, kto dawałby jej szczęście ;)
  • Angela 14.11.2015
    Smutne i niestety bardzo częste zjawisko. Tekst bardzo krótki, osobisty, nie oceniam.
  • comboometga 14.11.2015
    Widać, iż jest to osobisty tekst, więc ciężko jest mi go ocenić. Zawiera w sobie dużo prawdy i jedne z najgorszych uczuć, które sprawiają nam ból.
  • Shina-san 14.11.2015
    Nie mam pojęcia czemu każdy mówi, że to osobisty tekst...Otóż nie! Żaden z moich tekstów nie jest osobisty :C
  • D4wid 14.11.2015
    Miłość czyli największe gówno jakie istnieje. Nawet dobry.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania