Zaćmienie mojego serca

Piękny zachód słońca zapłonął i zamarł okazując ocean gwiazd. W ta nadchodząca noc wybiorę się na spacer po niebie by otworzyć nowy rozdziały mojego życia. Gdy nadchodzi zaćmienie, zasypiam. Sny się zaczynaja rodzic, ujrzałem w nim swoją wartość w gwiazdach, anioła rozkładającego skrzydla w ciemnej mgle i gęstych chmurach to byłaś ty. W śnie zaglądam wewnątrz siebie, spoglądam wysoko w niebo, ten niebieski świecący ocean żyjący pełen gwiazd, żeby dostrzec cie. Ta noc będzie początkiem mojej wieczności, w śnie ujrzałem gwiazdy na niebie, tam jestem jedną z nich i którejś nocy spadnę by ujrzeć cie. Jedną nogą jestem po drugiej stronie, tam gdzie nie ma żalu, wyrzutów sumienia, tęsknoty, zazdrości i wspomnień, a druga głębokim śnie. Widząc błękit księżyca mój uśmiech promienieje moją twarz. Gwiazdy wielkie i małe zaczynają coraz bardziej rozbłyskać, żeby tylko przetrwać. To niezwykle światło pozwala dostrzec dobre serce za złymi czynami, żeby nie zapominać najpiękniejszych chwil, dni mojego życia wracam do nich, nie zależnie ile razy moim życiu się wszystko waliło. Jednak są chwile które nie chciałbym pamiętać. Gdy doczekasz się marzeń spełnionych rzeczywistości będą one mniej piękniejsze niż w snach, bo najpiękniejsze jest to czego się nie ma, lecz  to co dopiero spełnić się ma. Pozwól mi na chwile spojrzeć na słońce i się budzić jak każdego ranka dostawać kolejną szanse na nowe życie. Każdy dzień przyjmuje jak prezent. Przestałem mieć pretensje do innych, biorę odpowiedzialność za każdy swój krok, kocham życie, szanuje innych, śmieje się. Jeśli ktoś tego nie umie dostrzec. Czasami tak daleko szukam szczęścia, że nie czuje jego obecności w mojej codzienności, a przecież jest cząstka mojego życia, które jest gdzieś niedaleko. Ciemnieją gwiazdy na niebie, po raz kolejny zamykam oczy, nie widzę siebie. Znów jestem cieniem a nadchodząca noc znów pozwoli, bym jeszcze raz mógł zobaczyć ciebie jak rozwijasz skrzydła, zobaczyć mgłę i piękne chmury wybrać się na spacer po niebie zobaczyć pełnię księżyca, słońce  jasne i gorące tylko po to, żebym był blisko ciebie. Bo największym darem jest widzieć piękno w codzienności.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania