Pusto

...

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Magda 04.06.2016
    Świetny ;)
  • kesi 04.06.2016
    Dziękuję.
  • Anonim 04.06.2016
    Czy Ty przypadkiem sama siebie nie komentujesz? Większość komentarzy z anonimów... Podejrzane :D Mam tu na myśli wszystkie części. Same anonimy w komach...
  • kesi 05.06.2016
    A niby po co miałabym sama siebie komentować? Ja piszę zupełnie gdzie indziej, więc po co mi komentarze. Za stara jestem na tego typu debilizmy. Mam lepsze rzeczy do robienia. Ale każdy niech sobie myśli co chce, mnie to nie interesuje. Pozdrawiam.
  • Monika 06.06.2016
    Bardzo fajnie piszesz ;) i nie ma potrzeby żebyś sobie sama komentowała bo masz za pewne oddane grono czytelniczek ;) pozdrawia i czekam na dalszy ciąg ;)
  • kesi 06.06.2016
    Dokładnie. Zresztą ja piszę dla własnej przyjemności. Chociaż wiem, że jest w tym wszystkim pełno błędów. Pozdrawiam cię Moniko.
  • Gosc 09.06.2016
    Kiedy następna część? Czekam i czekam i nic prosze wrzuć następną część najlepiej dzisiaj. Proszę pozdrawiam. Super piszesz kocham czytac jak piszesz. Nie przejmuj sie hejtami są poprostu zazdrośni, że ty masz talent a oni nie. Super daje 5/5 i czekam na następną część.
  • kesi 11.06.2016
    Postaram się dziś coś napisać i dodać. Ostatnio straciłam werwę do pisania :-( Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam.
  • Gosc 11.06.2016
    Dobrze. Mam nadzieję, że wena powróci. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania