Zając

przeczytane - skasowane :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • NataliaO 03.04.2015
    Dziękuje i też Szczęśliwych Świąt :***
  • KarolaKorman 03.04.2015
    Dziękuję Natalia, długo nie dodawałam nic bo czekałam z tymi wierszykami. Najlepszego na święta :)
  • wolfie 03.04.2015
    Nie potrafię wybrać, który z Twoich wierszy podobał mi się najbardziej. Wszystkie są świetne! Wesołych Świąt :*
  • NataliaO 03.04.2015
    To teraz czekam na jakieś opowiadanie :)
  • KarolaKorman 03.04.2015
    Jeszcze po świętach dwa stare programy i zacznę nową serię ( ciężko z czasem )
  • KarolaKorman 03.04.2015
    wolfie, Wesołych świąt i mokrego dyngusa :)
  • Robert. M 12.07.2017
    Od razu widać, że dla Ciebie w owym czasie, każdy dzień był okazją do napisania paru słów. Nie darowałaś sobie żartu, a jak święta nastały to i pomieszałaś w koszyczku by wyszło życzeniowo.
    Najlepiej na tym wyszedł kurczaczek, bo mógł dojrzewać całe święta, a tak przez tą zawieruchę opuścił biały domek i ...ŚWIETO.
    A tak swoja drogą, to zając zawsze wydawał mi się takim wystraszonym uszakiem, takim trusia, co na miedzy kuka, czy nikogo nie ma i spokojnie może sobie pożyć. A tu takie rzeczy, no , no, nie znałem go z tej strony, ale w najlepszych rodzinach się trafi odszczepieniec. Mam nadzieję, że ten entuzjazm kurczaczka odnośnie świąt udzieli się temu zawadiace i przed śmigusem uzna wszystkich za wartych koleżeństwa. Ale jak będzie, to już w następnej części się dowiem, bo jak mniemam, napiszesz jeszcze zakończenie, oni są tego warci, w końcu święta spędza się przecież w gronie najbliższych. Pozdrawiam.
  • KarolaKorman 13.07.2017
    Odniosę się do pierwszego zdania. Tak, to był czas wielu pomysłów i choć też mówiłam o braku czasu, miałam go więcej i wykorzystywałam. Później skupiłam się na zabawach: Bitwy, Niepowtarzalny styl, Literkowa, a teraz tylko Bitwy jeszcze piszę i czaaaaasem coś innego. Fajne masz skojarzenie z zającem :) Ciągu dalszego nie ma, ale myślę, że ten mały kurczaczek choć w tamte ich wszystkich pogodził :) Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania