Pokaż listęUkryj listę

Zakazana miłość i skarb Rozdział 12 Tygrysie wyspy część 1

Rozdział 12 Tygrysie wyspy

 

Gdy Rozalia odzyskała świadomość, rozejrzała się dokładnie. Była w małym pokoju pozbawionym jakichkolwiek mebli, dziewczyna wstała powoli i podeszła do okna, przez które widać było gęsto porośnięte gałęzie drzew, między którymi połyskiwał ocean. Nagle otworzyły się drzwi, a Rozalia ujrzała trzech mężczyzn.

- Widzę ze się obudziłaś – rzekł pirat stojący w środku.

- Kim jesteście? – spytała Rozalia.

- Jestem kaptan Vindict.

- Czego chcecie?!

- Muszę się porachować z Erykiem, posłużysz więc jako przynęta. Poza tym mój pan chce się z tobą spotkać.

- Twój pan?

- Przybędzie dziś wieczorem.

- Jaki masz niby plan? Myślisz, że Eryk da się tak po prostu nabrać? Masz go za głupka?!

- Mój plan jest następujący, jakiś czas temu wypłyną nie duży statek z małą grupą mojej załogi. Gdy znajdą statek Eryka przekażą mu, że mamy cię w posiadaniu. Eryk pośpieszy ci z pomącą a ja się zemszczę.

- Co to za miejsce? Gdzie się znajdujemy?!

- Nigdy z tond nie uciekniesz więc mogę ci zdradzić, znajdujemy się kochaniutka na Tygrysich wyspach. A wiesz co jest najzabawniejsze w całej mojej intrydze?

- Niby co takiego?

- Każę stawić się Erykowi na innej wyspie. Nie na tej na której ty przebywasz!!!

- Chcesz go oszukać!

- Zgadza się.

- Nie uda ci się!

- Będziesz musiała zmienić zdanie gdy przyniosę ci jego głowę.

 

Mężczyzna śmiejąc się wyszedł z pokoju, pozostawiając Rozalię zupełnie samą.

 

Ciąg dalszy nastąpi

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Tanaris 16.05.2017
    Eryk jest nieźle znany :) zobaczymy co z tego wyniknie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania