.

pstryk. Wierszyk znikł.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • illibro 13.12.2016
    Ja pierniczę ostra jazda ;-) Dosłownie. Że tak powiem, pogalopowałaś odważnie ;-) Ale za tą odwagę to piątkę biję zdecydowanie ;-)
  • Enchanteuse 13.12.2016
    Dziękuję :). Ale czy odważnie? Nie powiedziałabym .
  • toffic 13.12.2016
    Niezłe... wiesz o co kaman, ale większość dziewczyn zaraz się od tego odetnie, że niby seksistowskie. A prawda jest taka, że kobiety odbierają fizys konia, nie tylko jako uosobienie piękna i siły. Jest także przekaz erotyczny. Do tego jazda wierzchem, powoduje pobudzanie ich stref, ehem, co wzmaga te doznania w sposób obcy dla facetów. Oto cała końska prawda w kontekście kobiecym, czy też feministycznym. "koń jaki jest, każdy widzi"? ;)
  • Enchanteuse 13.12.2016
    Nie sposób się nie zgodzić :), ale niezupełnie o to mi chodziło. Tym razem to była stricte tęsknota za końmi jako takimi, ale ta interpretacja też mi się podoba .
  • Enchanteuse 13.12.2016
    Teraz wszystko jasne, wiadomo, o co chodziło z odwagą :)
  • toffic 13.12.2016
    To niedobrze, niepowinnaś się przyznawać do tak płytkich myśli.
    Wiesz przecież, że gdy jest ukryty podtekst, to może być najsilniejszym atutem.
    W tym tkwi istota, nie tylko poezji. ;)
  • Enchanteuse 13.12.2016
    Wiem, wiem :). Ale ja jestem dopiero początkująca, musisz mi wybaczyć :).
  • Neurotyk 13.12.2016
    toffic, jesteś po prostu zboczeńcem i erotomanem, wszystko być kojarzył z jednym.
  • Pan Buczybór 14.12.2016
    Na granicy. 5
  • Enchanteuse 14.12.2016
    Dziękuję :).
  • Szalokapel 15.12.2016
    Podoba mi się. Witam miłośniczke koni, przynajmniej temat wspólny mamy. Delitakny wiersz i dobrze dobrane slowa. Zostawię piątkę.
  • Enchanteuse 15.12.2016
    Miło mi poznać . I za piątkę dziękuję :).
  • Margerita 17.05.2018
    a mnie to się nawet bardzo podoba kupuję w całości bez zastrzeżeń pięć
  • Enchanteuse 17.05.2018
    Taka tam ckliwa pisanina. Stare dzieje ;)
    Ale dzięki Mar.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania