.

 

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (59)

  • betti 04.08.2018
    O kurczę... tak fatalnie napisałam, że piątki?
  • Pan Buczybór 04.08.2018
    No, podoba mi się. Fajne takie, nie za długie :)
  • betti 04.08.2018
    Dzięki, nie należy zanudzać przy takich upałach... to byłaby zbrodnia.
  • betti 04.08.2018
    Teraz jest ok. Już się bałam, że źle ze mną... ha, ha.
  • Enchanteuse 04.08.2018
    Lubię Twoje pisanie, Betti. W każdym razie wiedz, że ode mnie poleciało 5 gwiazdek.
  • betti 04.08.2018
    Akurat ten wierszyk, to takie droczenie się... odbija mi z gorąca. Dzięki za komentarz.
  • Jeden 04.08.2018
    Ja dałem jedynkę, ale w zasadzie to nic osobistego
  • betti 04.08.2018
    Jak nic osobistego, to może być...
  • LiniaŻycia1894 04.08.2018
    Czasami krótkie, niewymagające formy potrafią powiedzieć więcej niż rozbudowane metafory.. 5 ode mnie,
  • betti 04.08.2018
    Muszę się bardziej starać, bo widzę, że czytasz mnie bezbłędnie... dzięki za odwiedziny.
  • Szudracz 04.08.2018
    Klapki na oczach, zbyt oczywiste. :)
  • betti 04.08.2018
    Bo miało być oczywiste... ale cieszę się, że się uczysz...
  • Szudracz 04.08.2018
    betti Skojarzyło mi się z osłonami na oczy dla koni. ;)
  • betti 04.08.2018
    Szudracz co ja Ci na to poradzę, że masz tak ubogie skojarzenia...
  • Szudracz 04.08.2018
    betti Wcale nie...
  • betti 04.08.2018
    Chociaż z drugiej strony, miłość, to takie klapki na oczach jak dla konia... pędzi się nie wiadomo dokąd, dopóki te klapki nie opadną... ha, ha
  • Anonim 04.08.2018
    Taki zlepek kilku metafor. Pierwsze skojarzenie z tekstami pana "Żurnalisty". Nie oceniam.
  • betti 04.08.2018
    Ucz się czytać takie zlepki... to ćwiczenia umysłowe, ponieważ gorąco, to łatwe...
  • Anonim 04.08.2018
    Stać Cię na więcej. Pozdrawiam :)
  • betti 04.08.2018
    winterly na pewno, ale kto powiedział, że nie wolno mi się wygłupiać?
  • Anonim 04.08.2018
    betti Nie bardzo wiem co Ci odpowiedzieć. Po to wstawiasz utwory, żeby je poddać ocenie - inaczej pisałabyś do szuflady. To mi do gustu nie przypadło akurat. Najpierw piszesz, że to ja nie rozumiem tekstu "ucz się czytać takie zlepki", a po chwili, że to tylko wygłupy. To jak wygłupy to tym bardziej nie oceniam ;) I dalej nie ma co dyskutować. Będę śledzić jak sklecisz coś na "poważnie" :P Dobranoc!
  • betti 04.08.2018
    winterly piszemy, kiedy jesteśmy smutni, radośni, kiedy coś w duszy gra i kiedy ogarnia głupi śmiech... akurat dopadło mnie to ostatnie... przepraszam, że pozwoliłam sobie na żart.
  • Anonim 04.08.2018
    betti Miłej nocy :)
  • Enchanteuse 04.08.2018
    Ech, betti i po co ta złośliwość? Znasz swoją wartość, a wygląda na to jakbyś w komentarzach chciała ją podnieść, sama dla siebie.
    Ten wiersz na pewno nie jest szczytem Twoich możliwości, wręcz mam wrażeni, że, podobnie jak Neurotyk, utykasz nieraz w pewnych schematach - używasz tych samych spójników, tak samo konstruujesz zdania. Ale mimo to lubię, bo czyta się przyjemnie, po prostu.
    Nie kupuję natomiast Twojej postawy względem komentujących.
  • betti 04.08.2018
    Zapewniam, że to nie złośliwość. Jeżeli ktoś tak to odebrał. to przepraszam. Po prostu miałam śmieszny epizod i poleciałam żartem. Czasami i mnie dopada głupawka...
  • Tina12 04.08.2018
    Nie będę pisać elaboratów o treści itp. Bo wiersz jak dla mnie jest dobry.
  • betti 04.08.2018
    Tinka bardzo Ci dziękuję, ale to nie jest dobry wiersz. Nawet nie wiem co napisać, żeby nie dopatrzył się ktoś złośliwości...
  • Tina12 04.08.2018
    betti
    Ja nie jestem ekspertem od wierszy zwłaszcza. Lepiej się czuję w moich głupich piosenkach. Ale nikomu jeszcze nie słodziłam i nie gnoiłam bez powodu. Wole mówić prosto z mostu. Tego nauczyło mnie życie i przez to nie raz oberwałam po 4 literach.
  • betti 04.08.2018
    Tina12 i tyle wystarczy, żeby Ciebie szanować. Pozdrawiam.
  • Aisak 05.08.2018
    kupa i jej gówniane teksty xD
  • betti 05.08.2018
    Aisak obrażona, za brak zachwytu nad grafomanią... przykro mi, aisak ale piszesz nędznie. Po co ty jesteś na tych portalach, to ja nie wiem... niczego się nie uczysz, ograniczenie totalne.
  • Aisak 05.08.2018
    Czy na kupę można się obrazić?
    Eeee, tam.
    Kupa to kupa.

    Na kupę nie można się obrażać
    Kupy jest rolą, by gówno wyrażać

    To nic osobistego.
  • betti 05.08.2018
    Aisak trzymasz się mnie jak rzep, czyli coś ci dolega... że wierszykiem nie poleciałaś, aż dziwne... najbardziej mnie śmieszy, kiedy piszesz swoje wersje. ryczę ze śmiechu... te rymowanki, które w tobie siedzą, to sztos. To też nic osobistego, jedynie takie spostrzeżenia, że na tych portalach tyle pustostanów.
  • Nuncjusz 05.08.2018
    betti znowu ryczysz?
  • akwamen 05.08.2018
    betti betta złotko zatesknilem i powrocilem hihi :) znów poświęce ci czas żmijko ha, ha :)
  • betti 05.08.2018
    aisak w kolejnej odsłonie... dawaj jeszcze betinkę. Śmiechu warte...
  • akwamen 05.08.2018
    betta ha, ha hi, hi :) :) grunt że znów mam czas dla ciebie , cieszysz się gadzinko? :) ;)
  • Anonim 05.08.2018
    Laski, nie możecie się po prostu ignorować? Pod każdym Waszym tekstem jakaś gównoburza. Nie rozumiem, co Wam to daje, że sobie pociśniecie. W ogóle panuje ktoś nad tymi komentarzami? Jest jakiś admin czy totalna samowolka? Konstruktywna krytyka jak widzę nie istnieję. Kobiet nie zrozumiem ????
  • betti 05.08.2018
    To wytłumacz tej lasce, że ja oceniam jej tekst i dopiero jak na mnie włazi - ją.
  • akwamen 05.08.2018
    betta wrócę wieczorem i powyjaśniamy sobie rybeńko hłe, hłe, hłe :)
  • Aisak 05.08.2018
    Kiedy nawet nie potrafisz napisać, co jest złego w moim WIERSZU.
    Tylko, jak zwykle po kupowemu Grafomania
    Jest zwykłą kupą, kóva, śmiechu.

    Nie, no z tym włażeniem na ciebie, to już mocna przesada. Jakieś erotyczne zajawki masz xD
    Kupowe figo fago xD

    Nie, nie jestem zainteresowana.

    W dodatku twierdzisz, że betinka i akwamen, to ja.
    Masz obsesję. I jesteś kupą.
    Nic na to nie poradzę.

    A moich rymowanek mi zazdrościsz, bo ty tak nie potrafisz.

    Uwaga!
    Spuszczam wodę, i po kupie ani śladu.


    ....
  • betti 05.08.2018
    Aisak każdy takie potrafi, tylko niektórzy wstydzą się coś takiego pisać. Taka różnica,
  • Aisak 05.08.2018
    Kupa wystawia łepek xD
  • Aisak 05.08.2018
    Ty się nie wstydzisz być kupą,
    to dlaczego ja mam się wstydzić rymowanek?
  • betti 05.08.2018
    Bo te rymowanki to kupa... śmiechu.
  • Aisak 05.08.2018
    Ale nie możesz powtarzać moich tekstów!
    Wymyśl coś swojego, no.
    Bądź oryginalną kupą!
    Weź kurde.
  • betti 05.08.2018
    A ten twój wiersz to cudo, szkoda, że opublikowałaś... napisz następny i oddaj na konkurs, myślę, że od dawna nikt takiego czegoś nie wystawił, niech jury też ma trochę radości... Swoją drogą tyś się za późno urodziła, miałabyś szansę zaistnieć... w romantyzmie.
  • Aisak 05.08.2018
    Wiele osób pisze wiersze w podobnym klimacie, i żadba kupa tego nie zmieni.
    Pisze się tak, co się czuje w danej chwili.
    Nie sil się na złośliwości.
    Bo wiadomo, że co bym nie napisała, to i tak w twoim kupowym mniemaniu będzie do dupy.

    Żeby twoje komentarze były inne, nie byłoby tej szopki.
    Ale nie umiesz. Nie potrafisz wyjść spoza ram kibla. Cóż, nie dziwię się, nawet nie jest mi przykro, jesteś po prostu kupą.
    I nie śmiechu.
    Lecz ogromnego smutku.


    I tyle. Wystarczy na dziś.

    Żegnaj kupo, papa.
  • betti 05.08.2018
    Gdybyś potrafiła pisać bez obrażania, to też bym pisała inaczej... jak widzisz jest akcja, jest reakcja.
  • Aisak 05.08.2018
    Ty 1 wchodzisz pod mój tekst.
    Taka różnica.
    Jesteś w stanie to dostrzec, czy kupa zasłania widoczki z kiblowej zatoczki?
  • betti 05.08.2018
    Ja wchodzę pod większość tekstów, a już na pewno wierszem pisanych... zobaczyłam, właściwie, to niczego nie zobaczyłam poza lamusem. Co miałam napisać, ''ale to już było i nie wróci więcej...? Przecież ty to wiesz... a że nie potrafisz inaczej, to już inna bajka...
  • Aisak 05.08.2018
    ryknęła kupa na cały kibel
    grafomanom na pohybel!
    tylko ja tu piszę wiersze
    innych wersów już nie zdzierżę

    A to feler odparł seler

    xDDD
  • betti 05.08.2018
    Widać, że masz problem z przyswojeniem poezji, nie musiałaś tego pisać... to widać, słychać i czuć. Niektórzy fajnie piszą, inni chociaż jakieś wersy mają dobre albo ciekawe metafory... dużo osób rokuje, o ile zaczną nad sobą pracować daleko zajdą. Dla ciebie jednak nie widzę szansy, może to wiek ciebie wyklucza, nieumiejętność przystosowania, a może niereformowalna jesteś już z natury...
  • Justyska 05.08.2018
    A tu mnóstwo komentarzy, aż boję się je czytać, więc napiszę tylko, że to fajne, bo lekkie i z humorem. Jak kaprys rozpieszczonej kobietki. :)
    Pozdrawiam ciepło!
  • betti 05.08.2018
    I o to właśnie chodziło... dzięki wielkie, Justysia.
  • Elorence 05.08.2018
    Hmm, podobało mi się. Takie... inne, oczywiście w pozytywnym sensie.

    "z niewyspania mam klapki na oczach
    tylko czekać jak mi wmówisz
    że cię kocham" - bardzo ładne.

    Ekspert ze mnie żaden, ale wiersz do mnie trafił :)
  • betti 05.08.2018
    Jeżeli trafił, to dobrze. Dzięki za odwiedziny.
  • Artbook 05.08.2018
    Jak na ironię, tekst wskazuje, że może się skończyć jak w ostatnim zdaniu, z powodu pierwszego ;-)
    "z niewyspania mam klapki na oczach" ;-)
    Pozdrawiam, piąteczka za przewrotność, w moim odczuciu ;-)
  • betti 05.08.2018
    Dzięki, Artbook.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania