,

,

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Pasja 26.05.2017
    Wiesz, kiedyś na przystanku tramwajowym spała kobieta, sponiewierana, a obok niej chłopczyk ok. Sześć, siedem lat starał ją budzić, wycierał jej rozmazaną twarz tanim tuszem do oczu. Jak on bardzo ją ukrywał przed wzrokiem ludzi. Mamo chodźmy do domu, położysz się. Ona tylko bełkotała. Jakaś dewotka powiedziała trzeba zadzwonić na policję...chłopczyk nie trzeba, moja mama tylko odpoczywa i zaraz pójdziemy do domu. Pomyślałam, jak ten chłopiec musi kochać mamę. Zamiast ona, on musi się nią opiekować.
    Matczynego serca potrzeba...piękne słowa. Pozdrawiam 5
  • Szudracz 26.05.2017
    Pasjo Nie piła, ale była niedojrzała. Macierzyństwo dumnie brzmi, ale różne ma oblicza.
    Dużo można byłoby na ten temat pisać. Dziękuję
  • Allfree 26.05.2017
    Ten wiersz tak wiele oddaje...aż się łza zakręciła w moim oku. Dobrze, krótko i do rzeczy. Bardzo mi się podoba, a zatem 5+ dl Ciebie :-)
  • Szudracz 26.05.2017
    All Dzięki wielkie :)
  • Pan Buczybór 26.05.2017
    Czasami wybawieniem dla dziecka jest jedynie śmierć matki. Smutne to i prawdziwe. Wiele kobiet pogrąża siebie i swoje rodziny. 5
  • Szudracz 26.05.2017
    Smucę dzisiaj, chociaż powinnam pisać w samych słonecznych barwach. Gdzieś tam głęboka kocha, tylko nie potrafi tego okazywać. Dzięki
  • Alicja 27.05.2017
    Zdarzają się i takie matki, które krzywdzą swoje dzieci. W tym wszystkim najgorsze jest to, że dziecko cierpi, ale czasem potrafi kochać pomomo, że tej miłości nie otrzymało. Smutna rzeczywistość, 5.
  • Szudracz 27.05.2017
    Zgadzam się z Twoim zdaniem. Dziękuję za odwiedziny.
  • Ewcia 08.06.2017
    Nie rozumiem kobiet, które krzywdzą swoje dzieci.Dla mnie to chore,ale coż społeczeństwo się zmienia.Jeśli ktoś w dzieciństwie nie doznał miłości , to nie okazuje jej swoim dzieciom.
  • Ewcia 08.06.2017
    Daję 5 i pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania