Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (53)

  • Pasja 31.07.2017
    Takie szuflady to skarb. Te karteczki napisane odręcznie, czasem piękną kaligrafią żyją i czekają na tlen. Nie wolno trzymać w szufladach, bo się duszą. Pozdrawiam serdecznie 5
  • Zgadzam sie Pasjo, ze takie karteczki to może być skarb. Nawet te nie napisane piękna kaligrafią, a zwyczajnie nabazgrane w pośpiechu. Ważne nie jak napisane, ważna treść która z sobą niosą, płynąc jak statki przez morze czasu.
  • Szudracz 31.07.2017
    Rączka* chyba :) W szufladach wspomnień zapiski, których czas w pamięci nie zmieni.
  • Jest rączka juz :)
  • ówczesny 31.07.2017
    Jako patetyczny grafoman, pozwolę sobie na ocenę w postaci pięciu gwiazd. Pozdrawiam, Mauro.
  • Jako stuprocentowy grafoman pozwolę sobie podziękować koledze. Rownież pozdrawiam
  • ówczesny 31.07.2017
    Mauro, po każdej gówno - burzy przychodzi czas refleksji. U mnie to ostatni moment na zmiany w pisaniu. Potraktowałem wszystkie ostre komentarze pod moim adresem na tyle poważnie by zrezygnować z lenistwa i zacząć pracować nad sobą. I na tyle żartobliwie by się nie pochlastac.
  • ówczesny masz potencjał, pracuj idź na przód, u mnie na zmiany raczej za późno, chociaż faktycznie dostrzegam zmianę w swoim widzeniu. Teraz, od kiedy tu "wstąpiłem"(opowi) trochę szerzej mi sie oczy otworzyły. Gowno-burze raczej na mnie działają odwrotnie niż motywująco do pracy, ale rzeczowe nawet mało przyjemne komentarze są w cenie złota. Za tych "upierdliwcow" warto wznieść puchar w podzięce za ich złoto.
  • betti 31.07.2017
    ówczesny jestem z Ciebie dumna, naprawdę. Mam nadzieję, że Maurycy Leśniewski też do tego dorośnie... Pozdrawiam.
  • Violet 31.07.2017
    betti I nie można w ten sposób? :)
  • betti ja mam bardziej zatwardziały łeb, ale jeśli Ty nie straciłaś co do mnie nadziei, to moze i jest jeszcze nadzieja. Betti pozdrowienia dla Ciebie, szczere :)
  • Nuncjusz 31.07.2017
    Ojej ale tu miłośc kwitnie, pszczółki się zapylają w locie a miód spływa na nasze serca potoczyście :)
  • Nuncjusz tego sie nie spodziewałeś? :)
  • ówczesny 31.07.2017
    Dziękuję
  • Nuncjusz 31.07.2017
    Maurycy Lesniewski nawet w najbardziej koszmarnych snach : ) Tak trzymać dzieci :)
  • betti 31.07.2017
    Maurycy Lesniewski Ty nie tylko nadziei powinieneś się trzymać, ale przede wszystkim wiary w siebie. Cieszę się, że chcesz dać sobie szansę... za szczere pozdrowienia, szczerze dziękuję.
  • ówczesny 31.07.2017
    Dziękuję, betti.
  • betti 31.07.2017
    Violet nie zauważyłaś, że to działa w obie strony? Dzisiaj po raz pierwszy zostałam potraktowana jak człowiek... dlatego jak człowiek odpowiedziałam.
  • betti 31.07.2017
    ówczesny za wcześnie na podziękowania. Podziękujesz mi, kiedy satysfakcja z napisania dobrego wiersza, będzie jak orgazm. Poczuj to...
  • Nuncjusz 31.07.2017
    okurde...:)
  • Violet 31.07.2017
    betti I niech tak już zostanie. Trzeba przyjąć ludzi takimi jakimi są, szukać perełek, ale nie wdeptywać pozornie nic nie wartych kamieni, dla kogoś mogą mieć jakąś wartość.
  • Violet 31.07.2017
    Nuncjusz czyżby to w temacie orgazmu? ;)
  • betti 31.07.2017
    Violet można się oszukiwać całe życie, można też przyjąć prawdę na klatę i zacząć działać. To, że ktoś nie umie pisać dobrych wierszy, nie znaczy, że nie odnajdzie się w innych dziedzinach...
  • Violet 31.07.2017
    betti ale co Ci przeszkadza, że piszą? Niech piszą, wskaż błędy i przejdź nad tym, jeśli ktoś nie chce, nie umie, nie jest w stanie, do porządku dziennego. Życie zweryfikuje samo wartość tekstów, albo autor wypłynie albo zatonie. Po co topić kogoś przed czasem, w oparach absurdalnych kłótni? Tak samo jest z prozą, nie znajac kiepskich utworów, nie potrafilibyśmy docenić tych lepszych. Uczmy się na błędach, zarówno tych swoich, jak i cudzych.
  • betti 31.07.2017
    Violet ja wskazywałam błędy i nic z tego nie wynikało. Nikt tutaj nie uczy się na błędach. Te same błędy są powielane w nieskończoność. Dlaczego Ty piszesz dobrą prozę?
  • Violet 31.07.2017
    betti kto chce, to się nauczy, jakieś wnioski wyciągnie, choć nie przyzna się głośno do tego. Jak nie działa to u innych, to nic nie pomoże, że będziesz się nad nimi wytrząsała. Trzeba sobie odpuścić. I tak za chwilę taka twórczość, prawdopodobnie wraz z autorem przepadnie w otchłani internetu, pamięci ludzkiej i wszechświata wogóle. Skup się spokojnie na tych, którzy chcą i potrzebują, tam gdzie jest jakaś szansa. Ważne jest, w jaki sposób to zrobisz. Jednym trzeba dać po głowie, innym wytłumaczyć spokojnie i delikatnie. Osoby coś tworzące, przeważnie są wrażliwe, ukrywajace za wersami, czy zdaniami grafomanii lub nie, jakieś swoje kompleksy, pragnienia, uczucia i demony, mają swój jakiś świat i będą go bronić, w ten lub inny sposób. Każdy z zewnątrz powinien go uszanować, starać się zrozumieć.
  • betti jest tak, kiedy szlifuje się kamienie mniej lub bardziej wartościowe,kamień nadający kształt obrabianemu tez sie ściera. Troche mi wyglada, że tych bojach które były cos tam każdy wyniósł, albo jeszcze dopiero do niego dotrze, ze jednak wyniósł. Betti ja Cie zawsze traktowałem jak człowieka, dopiero na końcu lekko mi zaczęły zaczynały mi puszczać hamulce, mimo wszystko, anii razu z tego co pamietam Cie nie obraziłem, ani nie użyłam wulgarnego języka pod Twoim adresem. Z Twoimi komentarzami bywało różne, zwłaszcza u innych. Niech to bedzie historia.
    Wiersze zle były i bedą tego sie nie da uniknąć. Za jakiś czas wielu walczących o swoje "grafo cuda" , moze powiedzieć o co "kurwa mi chodziło". Aby dojrzeć trzeba czasu, aby dobrze krytykować trzeba wiedzy cierpliwości i wyczucia. Ja tak to widzę.
  • Violet widzę, że napisaliśmy to samo innymi słowami :)
  • betti 31.07.2017
    Violet i Maurycy, ja bym się pewnie nie wściekała, gdyby nie te pochwalne komentarze, które w gruncie rzeczy wypromowały grafomanię. Szkoda mi było ludzi, którym coś grało w duszy, a zamknęli się w ograniczeniu. Niemniej macie trochę racji, skupię się na tych, którzy chcą dobrze pisać i tylko tych będę komentowała. Z przyjemnością zauważyłam, że coś drgnęło...
  • betti myśle, że nie powinnaś się skupiać tylko na tych, którzy chcą lepiej pisać. Nie oszukujmy się, każdy chce lepiej pisać, robić wszystko jak najlepiej, nie licząc tych przypadków "chorobowo zmienionych" .
    Dawaj rady i komentarze odnośnie wierszy, staraj się unikać wycieczek personalnych, mówiących o autorach. Jeśli dobrze uzasadnisz swój wywód autor, jeśli jest rozgarnięty, lub jeśli bedzie w stanie i miał ochotę sam wyciągnie wnioski. Jeśli nie, nie trać na niego czasu, bo nie warto.
  • "Orgazm" no no no , w dobrą stronę to zmierza :)
  • Greg 31.07.2017
    O dobra zmiana Violet doznała u Betti błogosławieństwa. A tak niedawno była jednym z pochlebców grafomaństwa tutaj na Opowi.
  • Nuncjusz 31.07.2017
    Już nie jątrz obywatelu. Każdy może coś w swoich poglądach przewartościować, o ile nie jest krową
  • Niektórzy wchodzą tutaj chyba tylko po to aby pooglądać słowna napierdalanke, ale nie po to powstał tutaj ten portal
  • Violet 31.07.2017
    Greg, dalej jestem, nic się nie zmieniło. Ja się nie znam na wierszach (powtórzę do znudzenia), ale podoba mi się treść, przekaz i o tym mówię. Niestety, nikt tego nie zmieni, nawet bett, bo ja nie wiem kiedy on jest skończenie dobry, a kiedy skończenie zły. Jak nawet ja zobaczę, że coś nie halo, to się nie odzywam :)
  • Greg 31.07.2017
    Obywatelu Wielkiej Kupy to ty wszędzie jątrzysz cieciu na włoskiej
  • Nuncjusz 31.07.2017
    aha, nie wiedziałem, dzięki :*
  • Nuncjusz to mnie dopiero olśniło
  • NataliaO 31.07.2017
    Piękne to było. Takie urocze, pełne emocji. Perełka. 5 :)
  • NaraliaO dziękuje i pozdrawiam :)
  • anonimowa 31.07.2017
    Pod jednym z moich tekstów napisałeś, że bardzo lekko pokazałam bardzo trudny temat, no cóż uważam, że twoje dzieło to dopiero strzał w dziesiątkę. Pozdrawiam :)
  • Anonimowa jeśli teraz ze mnie kpisz to tego niewylapalem, chodzi, że nazwałaś ten wiersz "dzieło". Biorę to za szczerą ocenę i Ci bardzo dziękuje, gorąco pozdrawiając jednocześnie :)
  • anonimowa 31.07.2017
    Maurycy Lesniewski. Ja nazywam rzeczy po imieniu, jak mi się coś podoba to piszę, że jest dobre, jak nie to nie. A to mi się podoba . ;) . Z dobrego wiersza( i jego autora) nigdy nie kpię ;) ;)
  • anonimowa dopiero odgrzrbalem Twój wpis, jeszcze raz dzięki :)
  • Violet 31.07.2017
    Z tego wszystkiego zapomniałam napisać, o wierszu?sic ;). Podoba mi się nostalgiczny klimat, przywołujący wspomnienia. 4+
    Pozdrawiam.
  • A czemu ni 5- ? :)
  • Violet 31.07.2017
    Maurycy Lesniewski Bo to ma być zachęta do napisania jeszcze lepszego :) biorę się za motywowanie ;)
    I tak piątkę dałam ha,ha
  • Violet i tak bym sie nie pogniewał za 4+ , za to, że wstawiła Arystokratę 3. Bedzie czytanie :)
  • wstawiłeś*
  • wstawiałas*
  • Ten telefon mnie dobije, mam nadzieje, ze mi wybaczysz
  • Violet 31.07.2017
    Maurycy Lesniewski ostatecznie mogę... ;)
  • Małe przyciski, wielkie paluchy, a na dodatek on i tak wstawia po swojemu.... ludzie!!! Violet dziękuje za wyrozumiałość :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania