Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Violet 23.06.2017
    Pięknie... zmysłowo... w każdym słowie czuć emocję przesłaną do tej, która niesie ogarek inkwizycji przeciwko wszelkiej, obrzydliwie wychylającej się z każdego kąta grafomanii. Jestem pod wrażeniem tego wyznania... Pięć to za mało, oj za mało...
    Gratuluję i pozdrawiam.
  • Dziękuje , czekam na jedynkę, wiesz od kogo
  • Violet 23.06.2017
    Zapewne z przekory postawi, ale w duchu będzie myśleć inaczej ;)
  • Pasja 23.06.2017
    Pięknie celebrujesz miłość i przemijanie. Miłość to osnowa, a przemijanie to wątek. Całe niebo gwiazdek :-)
  • Violet 23.06.2017
    zauważ, jak trudna to miłość - ona zimna, a on o głębokim pięknym wnętrzu... zdolny do takich poświęceń...
  • Pasja 23.06.2017
    Violet to tylko wybrani tak mogą kochać.:-)
  • pasja każdy może zostać wybranym...
  • Violet 23.06.2017
    pasja o tak!
  • Violet 23.06.2017
    Maurycy Lesniewski dostąpiłeś zaszczytu ;)
  • Pasja 23.06.2017
    Maurycy Lesniewski co ty, z tym się trzeba urodzić i być inteligentnym :-)
  • pasja to chyba nie o mnie... nie do końca rozumiem do czego zmierzasz. Nie chcesz chyba powiedzieć, ze po kilku rymach mozna poznac człowieka ? Mysle że byłby to naprawdę wielki komplement dla mnie . A kochać ja nie uważam żeby ktokolwiek miał nie mieć szansy kochać tak jak to robi ćma do światła. Chodzi tylko o to żeby światło nie spaliło ćmy ...
  • Pasja 23.06.2017
    Maurycy Lesniewski po prostu dobry wiersz, a tak tylko mogą pisać ludzie wrażliwi.
  • pasja dziękuje, troche zle zareagowałem. Mam nadzieje , ze mi wybaczysz szorstkość. Coś mi przyćmiło myślenie, nieraz tak mam :) bardzo sie cieszę, ze Ci, wam sie spodobało. Przeczytaj 3 w. kartkę, tam jest o tej ćmie
  • betti 23.06.2017
    Jeżeli ode mnie, to możesz się nie doczekać, bo ja nie wystawiam tutaj ocen, gdyż Wasz ''twórczość'' jest poza wszelką skalą...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania