.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Wkrada się w ich świat. Chce go doświadczyć w jedyny sposób, jaki zna. Odrzucił reguły, ale fascynują go prawi ludzie, bowiem odmienność jest atrakcyjna. Perwersja to czerpanie satysfakcji ze skażenia czystej przestrzeni. To sacrum (rodzina, niewinność) posiada moc przyciągania – przywołuje wygłodniałą i dziką bestię, która zamieszkała w „myśliwym”. Zło pragnie zmiażdżyć dobro, bo zna jego siłę. Zdeprawowany podświadomie odczuwa brak szlachetniejszej strony samego siebie. Zło pragnie uczynić dobro swoim kochankiem, by ukoić ból braku.

    Rasiu, wybaczysz mi ten wywód? Zostawiam 5 i uciekam :)
  • Rasia 16.04.2016
    Nie tylko wybaczę, ale bardzo Ci za niego dziękuję, bo widzę, że przemawia do Ciebie ta analiza postaci :) Podoba mi się Twoja teoria, nawet bardzo :)
  • Marzycielka29 16.04.2016
    Przeczytałam obie części za za obie dałam5. Teraz rozpoczyna się moja ulobiona część. Jestem bardzo ciekawa tej opowieści z perspektywy Jeffa. Widzę, że jedyneczka już ktoś dał, ja też ostatnio dostałam hahaha
  • Rasia 16.04.2016
    Ach, ja dostaję cały czas, Marzycielko, dla mnie to nie nowość :) Dziękuję Ci bardzo. Naprawdę ta część jest Twoją ulubioną? Przerażasz mnie :D
  • Neli 16.04.2016
    Też dostałam kilka, cieszmy się, że ktoś nam tak bardzo zazdrości, że to robi :)
  • Marzycielka29 16.04.2016
    Możenie konkretnie sam rozdział, a ogólna akcja, która się rozpoczyna, te napięcie, choć rozdział jak zawsze świetny. Bardzo zaintrygowały mie słowa Jeffa "...mojej małej Sue" Pod tymi słowami odczuwam drugie dno.
  • Rasia 16.04.2016
    Zazwyczaj ostatnie zdania rozdziałów nie są bez znaczenia :) Fajnie, że właśnie to przyciągnęło Twój wzrok :)
  • Neli 16.04.2016
    Marry. Przypominała mu Marry, a potem zwyczajnie zrobił jej krzywdę.
    5 :)
  • Rasia 16.04.2016
    Przez jedno "r" :) Dziękuję ślicznie :)
  • Neli 16.04.2016
    Rasia, no tak XD
  • KarolaKorman 17.04.2016
    Cierpliwy skurczybyk :) Fajnie to wymyśliłaś, 5 :)
  • Rasia 17.04.2016
    Dziękuję, cieszę się, że takie rozwiązanie Ci się podoba :)
  • Billie 22.04.2016
    Bardzo dobra ta część. To, że czekał tyle lat pokazuje tylko chorą determinację. Aż się boję co będzie dalej... 5:)
  • Rasia 22.04.2016
    Dziękuję za miłe słowa :)
  • Angela 24.04.2016
    Jeff, po za dziurą po kuli nadal nosi w sobie poważniejszą ranę. Świadomość tego, że nikt za nim nie zatęskni musi boleć.
    Zostawiam 5,
  • Rasia 24.04.2016
    Ciekawi mnie, że jednak zawsze jesteś osobą, która jeszcze choć troszkę go żałuje. Ładnie to ujęłaś, dziękuję :)
  • Lucinda 03.05.2016
    W tej części już mnie widać relację z Jackiem, choć na pewno nie bez znaczenia było dla niego takie a nie inne postępowanie mężczyzny, za to zwróciłaś uwagę na to, czego Jeffowi brakuje. Jego uwagę zwróciło przede wszystkim cierpienie, jakiego doświadczyła Amanda po śmierci męża. Cały czas nie daje mu spokoju jego własna krzywda, to, że Rose go zdradziła, a więc może jego zdaniem nie byłaby w stanie tak po nim rozpaczać. W sumie to taki bardzo ludzki odruch, żeby pragnąć zainteresowania ze strony innej osoby, bliskiej osoby. On w pewien sposób nie radzi sobie z tym, że został pozbawiony takiej troski, uczuć skierowanych do niego. W żaden sposób nie tłumaczyłoby to jego reakcji, ale wyjaśnia. Interesujące jest jego postrzeganie Amandy i Sue. Sue przypomina mu Rose, co sprawia, że jego emocje są cieplejsze przez miłość jaką darzył swoją byłą narzeczoną, ale też jest to dla niego powód do odpłacenia się na niej za krzywdy, za zawód miłosny. Z drugiej strony mówi o dziewczynce, że jest kopią Amandy, do której stosunek bohatera nie jest do końca określony, nie jest jednoznaczny. Ta cierpliwość, z jaką Jeff oczekuje na zemstę przeciwko Jackowi i jego... w sumie chyba można powiedzieć, że rodzinie, bardzo do niego pasuje. Od początku był chłodny, wyrachowany, nie działał impulsywnie, choć czasami można było odnieść takie wrażenie. Tym razem krócej, nawet sporo krócej...
    ,,Zdawało mi jednak się podejrzane" - trochę dziwnie brzmi to w takim szyku. Być może chciałaś oddzielić tu ,,mi" i ,,się", zgodnie z dawniej obowiązującą zasadą, ale w takim wypadku pokusiłabym się raczej o formę: ,,Mnie jednak zdawało się podejrzane". 5:)
  • Rasia 04.05.2016
    Ach, co do tego szyku, to musiało mi się po prostu źle wstawić, kiedy coś w zdaniu zmieniałam, zaraz zmienię :) Dziękuję. Tym razem rzeczywiście krócej, ale znowu nie tak krótko ;p Jeff mówi, że Sue jest podobna do Amandy, ale częściej wykorzystuje to w aspekcie wytrwałości albo wyglądu dziewczyny, raczej nigdy nie odnosi się do takiej łagodności i niewinności. Dziękuję Ci za tę analizę :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania