.

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Billie 01.05.2016
    Czekałam na kolejną część :) Chyba w końcu przywykłam do jego natury... Już mnie tak nie odrzuca. Ciekawi mnie postawa Jacka... skąd bierze ten spokój w sobie... i znów zakończyłaś w takim momencie, że teraz będę się zastanawiać, jak to się dalej potoczy. Zostawiam 5 :)
  • Rasia 01.05.2016
    Postaram się teraz wrzucać części szybciej ;) Dziękuję bardzo. Z drugiej strony ciekawie to wygląda, bo przecież Jeff wciąż postępuje źle, ale ludzie powoli się do tego przyzwyczajają... chore, czyż nie? :)
  • Billie 01.05.2016
    Rasia, chore i zdaję sobie z tego sprawę.. Czasem jednak taki mechanizm przyzwyczajania jest zbawienny, dlatego musimy akceptować jego defekty.
  • Rasia 01.05.2016
    Być może, chociaż często przyzwyczaić się do czegoś znaczy "zaakceptować". Grunt, żeby to jednak nie były synonimy :)
  • Neli 01.05.2016
    Ode mnie jak zwykle 5. Pamiętam, że bardzo podobało mi się zachowanie Chrisa, gdy czytałam to w poprzednich częściach :D
  • Rasia 01.05.2016
    Twój zachwyt moimi mężczyznami z opowiadania jest uroczy xD Cieszę się, że wróciły miłe wspomnienia, dziękuję :)
  • Rasia 01.05.2016
    Dziękuję za anonimowe 5 :)
  • Marzycielka29 01.05.2016
    Rasiu anonimowa 5 ode mnie :) ostatnio tylko oceniam i każda część ma ode mnie 5: D aż dziw bierze, że to już tyle czasu!!! Będzie mi pusto, kiedy zakończysz opowiadanie.
  • Rasia 01.05.2016
    Ach, mi również, ale mam nadzieję na rozpoczęcie nowych serii albo krótkich opowiadań. Oby spodobały się tak bardzo jak Zapałki. Dziękuję w takim razie za Twoją obecność :)
  • Marzycielka29 01.05.2016
    Mojej obecności możesz być pewna :)
  • Rasia 01.05.2016
    Ojej, ale mi się teraz buzia cieszy :D
  • KarolaKorman 02.05.2016
    5 jak zawsze :) Czytałam komentarz Billie i uśmiechnęłam się na myśl, a ja wiem, jak się zachowa :)
  • Rasia 02.05.2016
    Ja również często uśmiecham się na takie własnie komentarze Billie :D Cieszę się więc, że ktoś jednak zabrał się za tę serię w pierwszej kolejności, bo przynajmniej mogę zobaczyć, czy przy pominięciu części rzeczy dalej wszystko jest zrozumiałe. I dziękuję :)
  • Angela 13.05.2016
    Zostawię tylko 5 z dopiskiem, jak dobrze jest wrócić do Twoich Zapałek
  • Rasia 13.05.2016
    Bardzo się cieszę, miło mi również znów Ciebie przy nich widzieć :) Dziękuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania