.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Billie 12.05.2016
    O matko... Tego bym się nie spodziewała, zaskoczyłaś mnie :) Czytałam z zapartym tchem :) Świetna część :) 5 i czekam na to, co będzie dalej :)
  • Rasia 12.05.2016
    Dziękuję bardzo :) Cieszę się, że niespodzianka się udała :)
  • Marzycielka29 12.05.2016
    Czułam, że Jeff odnajdzie ją. :D 5!!!
  • Rasia 12.05.2016
    Och, to nie do końca dobrze, ale skoro Ci się to podoba, to dziękuję :D
  • comboometga 12.05.2016
    Jeju, cieszę się, że tak szybko wstawiłaś kolejną część. Świetnie jest do tego wrócić i poznać dalszą historię...
    W oczy rzuciło mi się tylko to: ,,Uśmiechnęła się do mnie jakoś tak dziwnie.
    - Do zobaczenia – odpowiedziała z uśmiechem'', ale nie wiem, czy to nie było zamierzone, czy coś... Zostawiam 5, oczywiście ; )
  • Rasia 12.05.2016
    Ach, no i tak to jest, jak się za dużo rozmyśla. W końcu się nie zdecydowałam, gdzie ten uśmiech ma być. Dziękuję, już poprawiam :)
  • KarolaKorman 19.05.2016
    ,, zwyczajny tryb życia, jaki prowadzą zwyczajni ludzie.'' - nie myślałaś by drugie ,,zwyczajni'' zamienić na zwykli, by uniknąć powtórzenia?
    ,,- Wiecie, Jeff starała się znaleźć swoją dawną znajomą.'' - tu chyba powinno być: stara
    Musiałam przeczytać jeszcze jedną część i nie żałuję :) Przeczuwałam, że się spotkają, teraz będę czekać do rana, żeby dowiedzieć się, jak potoczyła się rozmowa :) Świetna część, 5 :)
  • Rasia 19.05.2016
    To powtórzenie jest celowe jako podkreślenie :) Drugie poprawię, dziękuję za czujność. Cieszę się, że Ci się podobało :)
  • Neli 21.05.2016
    To musiało się wydarzyć. O miłości tak po prostu się nie zapomina. Wiedziałam, że dojdzie do czegoś podobnego. Ciekawe czy jednak im się ułoży. Oczywiście wielkie 5. :)
  • Rasia 21.05.2016
    Troszkę smutno, że się spodziewałaś, ale skoro tego chciałaś, to raczej dobrze :) Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania