.

 

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Szudracz 11.10.2018
    Zaproszenie przyjęte. :) Przeczytałam. :)
  • betti 11.10.2018
    Dziękuję, że zadałaś sobie trud...
  • maga 11.10.2018
    Według mnie jest tu za dużo metafor. Nie ma tu klarownej fabuły. Wielka enigma, kosztem pięknych słow. Przesłanie musi trafić do jak największej ilości osób. Zapewne pojawią się tu ludzie i napiszą, że wiersz im się bardzo podoba, ale nie wiedzą o co chodzi. Też bym mógł sobie pozwolić na taki kawałek sztuki, Łamigłówka z domieszką pięknych wyrazów. Stawiam na sprecyzowane fabuły.
    Nie oceniam i pozdr :)
  • betti 11.10.2018
    Maga, co Ty z tym przesłaniem? Ja tutaj malowałam obraz człowieka i zniszczeń w nim dokonanych, to info dla tych, którzy jak maga, nie rozumieją, a oceniają...

    Skoro mógłbyś sobie pozwolić, to w czym problem? Dawaj, ja lubię trudne sztuki...


    Pozdrawiam.
  • maga 16.10.2018
    Ograniczyłem się tylko do komentarza. Wiersza nie zrozumiałem, ale oceny żadnej nie dałem.
  • Canulas 11.10.2018
    Na razie krótko będzie.
    Pierwsza zwrotka to być może najlepsze co u Ciebie kiedykolwiek czytałem.
    Jeżeli definiowalne byłoby "to coś", wtedy regułki miałyby sens. Jednak tutaj jest odczucie i głównie bazuję na nim. Przyznam się, że zafascynowany początkowym zapisem. Dalej poleciał em po łebkach i pewnie wrócę się wczytać, ale na razie starczy mi początek.
  • Canulas 11.10.2018
    Sorry, autokorekta
  • betti 12.10.2018
    Dzięki, Can. Nie powinnam takich wierszy tutaj wstawiać, ale Nachszon mnie sprowokował... No nic poleciało, raz jeszcze dzięki, że znalazłeś coś dla siebie.
    Pozdrawiam.
  • kalaallisut 12.10.2018
    Jest obraz, jest przesłanie.
  • betti 12.10.2018
    Kala tutaj nie ma przesłania, jest tylko obraz... tak też pisze się wiersze. Może są trudniejsze, ale takie lubię.

    Pozdrawiam.
  • kalaallisut 12.10.2018
    Ten nie jest trudny. Ale jest dobry. Pasuje mi jeszcze do czegoś...
  • kalaallisut 12.10.2018
    Trochę nad wyrost, ale się podzielę.

    Obraz człowieka zniszczonego przez choroby i walczącego o każdy dzień życia. Obraz więźnia, który nie ma prawa do uczuć takich jak miłość, przyjaźń, oddanie. Aby przeżyć musi myśleć tylko o sobie i działać w własnym interesie. Musi odłożyć na bok człowieczeństwo.
    "Zło można uśpić, ale nigdy pokonać."

    Ostatnie interpretuje dwojako i tutaj widzę/wole przesłanie, tańczące chmury jako coś optymistycznego.
  • kalaallisut 12.10.2018
    kalaallisut I kurcze nie klasyfikuje wierszy łatwy trudny. Wolę dobry.
  • kalaallisut 12.10.2018
    kalaallisut I kurcze nie klasyfikuje wierszy łatwy trudny. Wolę dobry.
  • betti 12.10.2018
    kala nie wchodzę w obraz z Twojej wrażliwości, co zobaczyłaś, to Twoje... w pewien sposób jest to bliskie i moim zamysłom...
    Dziękuję za podzielenie się odczuciami.
    Pozdrawiam.
  • Ritha 12.10.2018
    Muszę przyznać, że świetne.
    Nawet bardzo.
  • betti 12.10.2018
    Dzięki, Ritha
  • riggs 16.10.2018
    Spadasz w dół jakościowo. A juz było tak dobrze. Stosowanie w wierszu "bo" - masakra. Zaczynanie wersu od "ale". Może to na disco polo?
  • betti 16.10.2018
    Nie podniecaj się, riggs. Poza tym, Ty się nie znasz na poezji, tylko na tych częstochowskich rymowankach...

    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania