Zaproszenie - ogłoszenie

Serdecznie witamy i pragniemy zaproponować wszystkim zacnym Opowijczykom nowe, wspólne wyzwanie do zabawy na słowa.

 

Literkowa Bitwa na Prozę zaczyna swoją działalność.

 

Zapraszamy wszystkich na Forum do konkursu na pierwszy temat do Bitwy na Prozę. Zwycięzca zostanie wyłoniony podczas głosowania.

Każdy głosuje na jeden temat i ma do dyspozycji tylko 2 punkty, które daje tylko jednemu kandydatowi - nie dzieląc.

 

- 2 dni na wrzucenie tematu

- 2 dni na głosowanie

 

Po ogłoszeniu tematu Bitwy ruszamy do tworzenia tekstów według zasad umieszczonych w regulaminie LBnP.

 

Pasja i Neurotyk

Następne częściZaproszenie Zaproszenie Zaproszenie

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • detektyw prawdy 18.09.2017
    ooo, cos nowego
  • Pasja 18.09.2017
    Prosimy o wrzucanie tematu na pierwszą bitwę. Zapraszamy na forum
  • KarolaKorman 18.09.2017
    Mnie się podoba :)
  • Miło nam, Karolko :)

    Zajrzyj na forum :)

    Literkowe na Prozę są odpowiednikiem LBnR, opowiadania dość krótkie, oceniają czytelnicy, skupiamy się na ciekawej fabule – od fabuły wszystko się zaczyna :)
  • KarolaKorman 18.09.2017
    Zajrzałam i wstawiłam pierwsze, co przyszło mi do głowy. Dziś mnie spotkała taka sytuacja i została w pamięci, więc ją wykorzystałam :)
  • Pasja 18.09.2017
    Dziękujemy w imieniu LBnP
  • Nerd 18.09.2017
    Hmm... Ciekawy pomysł.
  • Zapraszamy na Forum i zaproponowanie ciekawego tematu na bitwę
  • Pan Buczybór 19.09.2017
    Kurczę, luźna konkurencja dla poważnych Bitw (czy innych takich). Przyznam, pomysł świetny. Wątek na forum przeczytany. Jak się zbierze trochę więcej tematów do zagłosuję. Pozdro.
  • Zapraszamy do wrzucenia tematu i dziękujemy za spodobanie się. Może nie konkurencja, bo nie myśleliśmy w tym sensie. Z całym szacunkiem do innych Bitew. Tylko może większy luzik i nie tak objęty sztywnymi ramami. Nie każdy lubi, więc będzie wybór. Zapraszamy do zabawy na słowa.
  • Canulas 19.09.2017
    Zamysł zacny. Popieram i będę się na pewno angażował.
  • Dziękujemy i zapraszamy.
    Twój temat na opowi... nie powiem.
  • Canulas 19.09.2017
    Ano, ano, literkowa bitwo. Ano, ano.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania