Zaskakujące Lądowanie rozdział 37

 

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • A. Hope.S 03.05.2019
    czekam na jedynki :D
  • Anonim 03.05.2019
    Mam nadzieję, że traktujesz moje słowa jako serdeczną wskazówkę. Mnie kiedyś też ktoś pomógł w pisaniu, inni cały czas to robią, więc czemu ja nie mam pomóc np. Tobie?...
    Mam takie spostrzeżenie, że jak na tekst miłosny nie jest przesłodzony, co widuje bardzo często, nawet w wykonaniu facetów.

    A teraz błędy:

    ‘Zejdź na dół Mimi, bo zaczynasz świrować’ - besztam mnie podświadomość.
    Przecinek przed Mimi. Poza tym spójrz na didaskalia - literówka.

    Więc dlaczego nie miałabym dać nam szansy?
    Dlaczego więc nie... - powinno być.


    ‘Nie Mia!
    Wołacz zapisujemy oddzielony przecinkami, bo tak jak w tym przypadku wygląda, jakby to było, że kto inny, a nie Mia.


    patrzeć pozytywnie kobieto!’ Karcę siebie w myślach.
    Ha, ha. Piękne zaprzeczenie! Osobiście albo bym to zmienił na: "Dopinguję siebie w myślach", albo dodałbym komentarz, jak to nawet próbując się zdopingować, karcisz się. Wybrałbym tę drugą opcję.

    Jedna część półkuli pchnie mnie, bym wyznać mu moje uczucia, lecz zwalczam ten impuls z prostego powodu. On również nic nie zasugerował w tym kierunku.
    Dwukropek przed: "on również".

    Wtrąca się bez prawnie durna psycha. – milcz, bo w ogóle MI nie pomagasz, a z drugiej strony logiczne, Samuel przez moją zrytą psyche jest na wszystko przygotowany i to w nim bardzo wysoko cenię.
    Bezprawnie - razem. Poza tym literówka - psychĘ.

    W barze i tak już zaczęli spekulować, sama słyszeć komentarz Karin, ale ta decyzja należy tylko i wyłącznie do ciebie.
    Przeczytaj sama to zdanie...

    W środku duszy po raz drugi w życiu odczuwam tę błogość, którą doznałam z dniem przejęcia wodzy w wychowywaniu Juliana, kiedy Mama robiła wszystko, by nas utrzymać.

    Której doznałam... - powinno być.

    Pozdrawiam.
  • A. Hope.S 03.05.2019
    Antoni Grycuk. Oczywiście, że biorę do serca, niestety mój styl pisowni odbiega stanowczo od standardu dlatego jestem wdzięczna osobom, którzy zauważą takie błędy gdzie ja przeoczę.
    Serdecznie dziękuję :D
    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 03.05.2019
    A. Hope.S "biorę do serca" Ale to trzeba też do umysłu - tak bym interpretował, ale się nie znam.
    Zdanie od "Ale" można zacząć, tak jak od i, więc itp. :) Odn. innego wątku. Więc śmiało w treść i takie.
    I wtedy większe możliwości manewru - troszeczkę.
  • A. Hope.S 03.05.2019
    yanko wojownik Jasiu umysłu? którego? przecież nie posiadam :P :D Nie, no staram się wszystko zapamiętać, lecz sam wiesz jak to czasem bywa ;)
  • yanko wojownik 03.05.2019
    A. Hope.S, No tak zapomniałem, że te wersy, to piszą zniewolone skute... - te - znaczy oswojone szatany.
  • A. Hope.S 03.05.2019
    yanko wojownik Jasiu, mama ci nie mówiła, że nie ładnie urywać w pół zdania? :D ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania