Zaskakujące Lądowanie rozdział 40

 

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • yanko wojownik 06.05.2019
    " gdy ciuchy będą pogniecione jak wyjęte krowie z pyska."

    Ja przestałem używać żelazka... - przecież jak powisi, to prosty jest wg. mnie, ale ciekawe jak inni oceniają... - może tak właśnie...
  • yanko wojownik 06.05.2019
    "Aaaaa QURŁA!!!" też boję się drobiu.



    Błędów zdaję się nie dostrzegać, ale zważywszy na to ile robię sam, to pewnie przeoczyłem jakiś, bo wg. mnie wyglądało, że poprawnie.
  • A. Hope.S 06.05.2019
    to zależy jak leży :D no od materiału...
  • A. Hope.S 06.05.2019
    yanko wojownik taaa, uciekające kurczaki, KFC itp.. kumam. :D dziex za luknięcie :D
  • Bogumił 06.05.2019
    A. Hope.S Mówisz i masz. 5. A przeczytam jutro, bo już dziś nie mam czasu. Pozdro. Lecę.
  • A. Hope.S 06.05.2019
    tak jak mówiłam gdzie mam twoją ocenę.
  • Bogumił 06.05.2019
    A. Hope.S Ale średnia ładnie wzrosła, a to miłe.
  • Bogumił 06.05.2019
    A. Hope.S Ale średnia ładnie wzrosła, a to miłe.
  • A. Hope.S 06.05.2019
    nie chodzi o średnia, lecz docenienie utworu. A wiem która osoba stawia specjalnie niska ocenę a która docenia mój styl pisania. jedynie co mnie najbardziej wspiera to nadzieja, że jurto się obudzę bez bólu.
  • Alentin 06.05.2019
    Fajne, fajne. Podoba mi się ;D
  • A. Hope.S 06.05.2019
    nie czuj się zobowiązany czytania tego.
    Pozdrawiam
  • A. Hope.S 06.05.2019
    A. Hope.S ale miło ze się podoba.
  • Alentin 06.05.2019
    Nie czytam tego z poczucia zobowiązania tylko z najprostszej możliwej przyczyny, podoba mi się. Również pozdrawiam!
  • A. Hope.S 06.05.2019
    Alentin takie cos miło zawsze słyszeć, szkoda iż reszta czytelników nigdy nie da głosu. tu nie chodzi o ocenę ale o wypowiedz czy jest fajne czy nie.
  • Alentin 06.05.2019
    Nawet nie wiesz jak dobrze to rozumiem.
  • A. Hope.S 06.05.2019
    Alentin więc pytam się ciebie i czytających osób- trudno wam napisania parę słów?
    A po cholerę!
    nie lubię osoby, dam jej pałe bez powodu!
    niestety, ja jestem na tyle szczera aby się ujawnić pod jednym kontem.
    daję ocenę lub wspieram. jeśli cos mi się nie podoba, zostawiam, nie patrzę w utwór dalszej osoby. Po co też, by tylko postawić ocenę? - za co?

    A no tak.... bo jej się nie podoba kiedy wstępuje ktoś nowy. Myśli sobie zdepta robala, lecz robal się nie poddaje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania